مدیرکل آموزش و پرورش فارس در دیدار با نمایندگان تشکل ها و احزاب فرهنگی در استان:

سند تحول بنیادین باید به فرهنگیان آموزش داده شود

شیراز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش فارس، در دیدار با نمایندگان احزاب و تشکل‌های فرهنگیان فارس بر لزوم توجه به سند تحول بنیادین و آموزش آن به فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین باید به فرهنگیان آموزش داده شود

نمایندگان تشکل ها و احزاب فرهنگی استان فارس با مدیر کل آموزش و پرورش فارس دیدار کردند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند. در این جلسه تعدادی از اعضای حزب جمعیت اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی فرهنگیان و کانون تربیت اسلامی حضور داشتند.

مهدی علیپور، دبیر جمعیت اسلامی فرهنگیان با اشاره به رسالت عظیم آموزش و پرورش در جامعه اسلامی عنوان کردند که احزاب به مثابه بالهایی هستند که می توانند مجموعه آموزش و پرورش را به حرکت درآورده و انعطاف و پویایی لازم را در میان فرهنگیان بوجود آورند. در ادامه دیگر اعضا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و نیازبه تبیین این بیانیه جهت فرهنگیان و اهمیت جوانان و استفاده از نسل جوان و نیاز به آموزش این قشر تاکید کردند. از دیگر مسایلی که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به اجرای این سند در مدارس و لزوم آموزش این سند به فرهنگیان بود.

علی عسکر نجفی در خصوص لزوم اجرای سند تحول بنیادین و عدم اجرای سند 2030 گفت: سند 2030 یک سند مطرود و مردوی است که قابلیت اجرا در آموزش و پرورش را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار