عبدالرسول کریمی:در برنامه ریزی ها باید به ویژگی های جسمی و رشدی و تفاوت های فردی، دقت صورت گیرد

تهران (پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا می توانیم باید دانش آموزان را به مهارت ترغیب کنیم و از حافظه محوری آنها را دور کنیم و سعی کنیم رشد متعادل و متوازن در امور ایجاد کرده و ساحت های تربیتی که در سند تحول بنیادین که به مثابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش می باشد دقیقاً رعایت کنیم.

کد مطلب: ۹۰۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی:در برنامه ریزی ها باید به ویژگی های جسمی و رشدی و تفاوت های فردی، دقت صورت گیرد

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی در جمع معاونین، مربیان و مشاوران تربیتی منطقه 10 که در سالن هنرستان مردانی منطقه تشکیل شده بود اعلام کرد: در برنامه ریزی ها باید به دو عنصر اساسی توجه به ویژگی های جسمی و رشدی و تفاوت های فردی توجه کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در حوزه پرورشی سعی داریم تلاش کنیم با تعمیق آموزه های دینی مبتنی بر 3 منشور نورانی، قرآن، عترت و نماز همیشه سرلوحه امور قرار گیرد.

وی گفت: تا می توانیم باید دانش آموزان را به مهارت ترغیب کنیم و از حافظه محوری آنها را دور کنیم و سعی کنیم رشد متعادل و متوازن در امور ایجاد کرده و ساحت های تربیتی که در سند تحول بنیادین که به مثابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش می باشد دقیقاً رعایت کنیم.

کریمی تصریح کرد: کمک در کاهش آسیب های اجتماعی با پر کردن برنامه های اوقات فراغت کمک جدی خواهد بود و باید از دستگاههای برون سازمانی تا می توانیم استفاده کنیم. هم چنین دانش آموزان را باید با برنامه های متنوع در مدرسه جذب کنیم و نشاط فردی و اجتماعی در محیط مدرسه ایجاد کنیم و تا می توانیم باید با آنها ارتباط سازنده برقرار کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ایام ماه رجب را به همکاران تبریک گفته و از خدمات یک ساله آنان تقدیر کرد و اعلام کرد: آموزش هم باید در جهت تربیت حرکت کند چون آموزش و پرورش لازم وملزوم یکدیگرند ولی هدف اصلی تربیت است و باید اهتمام جدی داشته باشیم علاوه بر آموزشهای مهارتی، آموزش مهارتهای زندگی که یکی از نکات اصلی حوزه پرورشی است به منصه ظهور برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار