نیشابور آماده اسکان 20 هزار میهمان نوروزی شد

نیشابور ( پانا ) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابوراز آمادگی اسکان به بیش از 20 هزار مسافر وزائر نوروزی در مدارس این شهر خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نیشابور آماده اسکان 20 هزار میهمان نوروزی  شد

معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابوراظهارکرد: 31 مدرسه در شهرستان نیشابور برای اسکان میهمانان نوروزی و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در نظر گرفته شده است.

حسین مهرآبادی گفت: 31 مدرسه شامل 21 مدرسه درجه یک با 220 اتاق ، 10 مدرسه درجه دو با 110 اتاق و دو مرکز رفاهی که در مجموع ظرفیت 10 الی 12 هزار نفر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مجاورت شهرستان نیشابور با مرکز استان، ظرفیت واحدهای اقامتی ادارات در سطح شهرستان برای آمادگی اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است که بر این اساس جمعا 20 هزار نفر اسکان در اردوگاه باغرود، دانشگاه‌ها، اماکن زیارتی و سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات پیش‌بینی شده است.

مهرآبادی یادآورشد: مدارس برای اسکان مسافران به تجهیزاتی از قبیل یخچال، تلویزیون، لوازم گرمایشی، پتو، فرش، حمام و سایر امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت زائرین ومسافران می باشد.

همچنین پیش بینی های لازم جهت ارایه غذای با کیفیت بالا با تخفیف ویژه به فرهنگیان و مسافرات عزیز انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) تمامی مسئولان امکانات خود رادر شهرستان نیشابور بسیج کرده اند و تابلوهای تبلیغاتی جهت محل های اسکان نصب خواهدشد.

مهرآبادی تاکیدکرد: در نوروز 97 شهرستان نیشابور افتخار میز بانی از 52هزار نفر زائر ومسافر را جهت اسکان در مدارس و دیگر اماکن داشته است.

نیشابورمعاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابورتصریح کرد: راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی به شماره 10003055 با ارسال عدد 1 لاتین توسط مدیریت آموزش و پرورش برای اسکان مسافران و همچنین آماده‌سازی دو پایگاه اسکان در دبیرستان نمونه محبوبه محبی در میدان باغرود از ساعت 8 صبح الی 11 شب واداره آموزش وپرورش در خیابان شهید جعفری (راه آهن) نیشابوربه صورت 24 ساعته برای ثبت‌نام و پذیرش اسکان مسافران وزائران با شماره تلفن های 43334181- 43333885-422249070 051 شهرستان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار