مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: معلم و کلاسی کیفیت دارد که بتواند شرایط زندگی خوب را برای دانش آموزان فراهم آورد

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری آیین تجلیل از برترین های مدارس ابتدایی شهرستان اسلامشهر در سالن فجر منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: معلم و کلاسی کیفیت دارد که بتواند شرایط زندگی خوب را برای دانش آموزان فراهم آورد

حسینعلی بنار در سخنانی هدف از برگزاری همایش را تجلیل از برترین های مدارس ابتدایی دانست و اظهارکرد: قطعاً نظم در کار و برنامه محور بودن، داشتن برنامه ریزی منسجم مبتنی بر یک روابط انسانی چند طرفه مابین دانش آموزان، اولیا و مدیر مدرسه و توانمندسازی از حیث داشتن مهارت جهت ارائه مطالب درسی می تواند نگاه مدیر و سایرافراد را جلب کنید.

او در ادامه افزود: یقیناً اولیای دانش آموزان تمام ذهنیتشان این است که دانش‌آموزان خودرا در مدارسی ثبت نام کنند که کادر مدرسه به روابط انسانی توجه بیشتری دارند و بادانش آموزان همانند فرزندان خود برخورد می کند و بازخورد مناسبی به اولیا می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: ما در مدارس آموزش هایی را به دانش آموزان می دهیم که سطح پایینی از یادگیری را برای دانش آموزان ما رقم می زند اما در سطح بالاتر به دانش آموزان آموزش می‌دهیم که در کنار دانستن،کارهای روزمره را به صورت کاربردی انجام دادن و مهارت به کاربستن معلومات در زندگی روزمره را فرا بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آن چیزی که هم اکنون مورد توجه همگان قرار گرفته آماده سازی دانش آموزان برای زندگی و کسب مهارت‌های زندگی می باشدو اگر ما فرزندانی را مشاهده می‌کنیم که به یک سری از ساختارهای اجتماعی پایبند نیستند و نمی توانند به آن احترام بگذارند این را می رساند که ما در بخشی از وظایف خود دایره محدودی را برای عملکرد خودمان فرض کرده ایم وما باید دانش آموزانمان را طوری تربیت کنیم که بتوانند خوب زندگی کردن را آموزش ببینند و یاد بگیرند در جمع خوب زندگی کنند و بتواند زندگی اجتماعی را خوب یاد بگیرند.

بنار خاطر نشان کرد: حقیقت این است که نظم، انضباط، مدیریت زمان، مسئولیت پذیری و متعهد بودن به کار بخشی از ویژگی‌های همکاران می باشد.غایت نهایی کیفیت زمانی اتفاق می افتد که ما بتوانیم شرایط خوب زیستن را برای فرزندانمان آماده کنیم. مدرسه، معلم و کلاسی کیفیت دارد که بتواند شرایط زندگی خوب را برای دانش آموزان فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار