نامجو مطلق:

مجید نامجو مطلق: استقلال هنوز در آسیا به حقش نرسیده است

دیدار با العین مهمترین بازی فصل استقلال است

تهران (پانا) – پیشکسوت باشگاه استقلال کسب سه امتیاز خانگی دیدار مقابل العین امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم وینفرد شفر ضروری عنوان کرد و این بازی را مهم‌ترین بازی فصل استقلال دانست.

کد مطلب: ۹۰۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مجید نامجو مطلق: استقلال هنوز در آسیا به حقش نرسیده است

مجید نامجو مطلق در گفت‌و‌گو با پانا درباره دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال با جذب بازیکنان خوب در نیم فصل دوم وضع خوبی برای خودش رقم زده و نتایج خوبی هم به دست آورده، اما در آسیا هنوز به آنچه حقش بوده نرسیده است.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی شفر و دستیارانش باید تلاش کنند تا نتایج را به سود خود رقم بزنند. در بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه را واگذار کردند و به امتیاز بازی امشب نیاز دارند. هردو تیم به دنبال پیروزی هستند و به طور حتم در این بازی، میزبانی به استقلال کمک زیادی خواهد کرد تا به هدفش برسد.

هافبک سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در کشورهای حوزه خلیج فارس را هم در کارنامه دارد، درباره العین امارات گفت: العین تیم قدرتمند سال‌های گذشته نیست با این حال باز هم نباید به آسانی از کنار این تیم و توانمندی‌هایش گذشت. یک بازیکن بسیار خطرناک سوئدی به اسم مارکوس برگ در خط حمله آنها حضور دارد که در هر لحظه می‌تواند خطرآفرین باشد و حتی سرنوشت بازی را رقم بزند.

مربی سابق باشگاه استقلال درباره خریدهای خارجی استقلال در نیم‌فصل دوم گفت: سه بازیکن خارجی را نقطه قوت استقلال در نیم‌فصل دوم می‌دانم. البته این سه بازیکن مقابل الدحیل قطر وضع خوبی برای بازی کردن نداشتند چرا که تیم‌هایی مثل الدحیل از آنالیزور بسیار قوی برخوردار هستند که ساعت‌ها روی نقاط قوت تیم مقابل کار می‌کنند. آنها توانمندی‌های بازیکنان را شناسایی و اجازه کار به بازیکنان قدرتمند استقلال ندادند.

نامجو مطلق در پایان گفت: استقلال به شدت به امتیاز کامل این بازی نیاز دارد، اما نباید بی‌گدار به آب بزند. بازی با العین مهمترین بازی فصل استقلال است چرا که سرنوشت صعود تیم تا حد زیادی به این بازی بسته است. در مسیر کسب سه امتیاز این بازی حساس خانگی هواداران می‌توانند نقش یار دوازدهم را به خوبی ایفا کنند. در مجموع امیدوارم در این بازی اتفاقات خوبی برای آبی‌پوشان بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار