با سفر معاون رئیس جمهوری به خراسان جنوبی؛۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافت

بیرجند (پانا) - در جلسه نشست فعالان اقتصادی استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاصی خراسان جنوبی اعلام شد.

کد مطلب: ۹۰۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
با سفر معاون رئیس جمهوری به خراسان جنوبی؛۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافت

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست فعالان اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در یک برنامه کوتاه مدت، تصمیم گیری‌های خوبی برای توسعه استان داریم که ۷۰۶ میلیارد تومان را به حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری اختصاص خواهیم داد.

نوبخت گفت: همچنین در این حوزه ها 660 میلیارد تومان تسهیلات و ۷۰ یارانه سود بانکی و همچنین ۷۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین از ساخت ۱۰ هزار مسکن ویژه نیازمندان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان فقط در بخش مسکن سرمایه گذاری می‌شود که اسفند سال آینده این واحدها تحویل خواهد شد.

نوبخت افزود: ۹۴۰ میلیارد تومان هم برای توسعه زیر ساختهای خراسان جنوبی در طول دو سال هزینه خواهیم کرد که ۵۶۰ میلیارد تومان آن فقط در حوزه دو بانده شدن راه‌ها و راه‌آهن است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال آینده خبر داد و گفت: این قیمت از هزار و ۴۷۰ تومان به هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

نوبخت به ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک در کشور هم اشاره کرد و افزود: به دستور رهبر معظم انقلاب همه اقلام را تامین کرده ایم و مشکلی در این زمینه نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار