آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر خراسان رضوی

مشهد (پانا) - سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر خراسان رضوی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آغاز شد.

کد مطلب: ۹۰۰۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات به تشریح ویژگی های دانش آموزان قرآنی پرداخت و گفت: دانش آموز مانوس با قرآن با خود و انسان های اطرفش در جنگ و ستیز نیست چون آرامش دارد. دانش آموز قرآنی به اطرافیانش انرژی مثبت می دهد و بیش از اینکه منتقد باشد مشوق است.
وی ادامه داد: دانسانهای قرآنی بیش از انکه متکبر باشند متواضع اند . همچنین دانش آموزان قرآنی خوش اخلاق و طرافدار نشاط خوب و مثبت هستند و در بداهه گویی قوی و دارای خلاقیت اند و برخورد هایشان محترمانه می باشد.
وی با اشاره به رقابت نزدیک دانش آموزان قرآنی در این دوره از مسابقات گفت: سطح فعالیت دانش آموزان در رشته های قرآنی بسیار قوی است و در این مهم در کف مدارس نیز جاری است به طوری که یک میلیون نفر رشته در کف مدارس در این مسابقات شرکت کردند.
مالک اشرفی گفت: سعی ما بر این است که برنامه را اردویی برگزار کنیم. دلیل مهم ما از انتقال برنامه از شهرستانها به مشهد زیارت حضرت رضا علیه السلام قبل از سال جدید و ایام اعتکاف رجبیه بود. دانش آموزان هر گروه در این مسابقات با گروه خود رقابت می کنند. دلیل این کار حضور دانش آموزان قرآنی از تمام شهرستانها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار