تقدیر از 643 دانش آموزان برتر علمی طرح های شاهد در فارس

شیراز (پانا) - علی عسکر نجفی در آیین تقدیر از دانش‌آموزان برتر علمی مدارس شاهد فارس که همزمان با روز بزرگداشت مقام شهید و شهادت، در حسینیه ثارالله شیراز برگزار شد، گفت: هم اکنون نزدیک به 30 هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر و فرزندان جانباز و آزاده در مدارس شاهد و ایثارگران فارس مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۹۰۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 643 دانش آموزان برتر علمی طرح های شاهد در فارس

در این مراسم از643 دانش آموز دختر و پسر مدارس شاهد استان که حائز رتبه های ممتازعلمی و درسی طرح های شاهد شامل طرح پراکنده و طرح نیمه متمرکز می باشند تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای این دانش آموزان در مدارس شاهد استان، گفت: به منظور جبران عقب افتادگی دانش آموزان در مدارس شاهد ،مشاوره های تربیتی و تحصیلی خاص این دانش آموزان ، با رعایت نرم مناسب و اختصاص ساعت فوق برنامه در حال اجرا است .

وی با تاکید بر اهمیت توجه و پیگیری امور مرتبط با مدارس شاهد گفت: خوشبختانه به دلیل خدماتی که در مدارس شاهد ارائه می گردد، همچنین پیگیری هایی که انجام می شود شاهد این هستیم که سطح تحصیلی این دانش آموزان نسبت به برخی از مدارس دیگر بهتر است .

نجفی افزود: همچنین تلاش نموده ایم تا نیروهایی را که به این مدارس اختصاص می دهیم، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی در یک سطح بالاتری بوده و از توانمندی ها و تخصص خوبی برخوردار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمام تلاشمان این است که یادگاران شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز بتوانند با یک آرامش بیشتر و با کمترین دغدغه در این مدارس تحصیل نمایند ،چرا که معتقدیم آینده انقلاب باید به دست این دانش آموزان رقم بخورد و آینده سازان میهن اسلامیمان بتوانند در آینده از عهده مسئولیتهایی اجتماعی خود به خوبی بر آیند و انقلاب را به پیش ببرند .

نجفی با اشاره به برخی از موفقیت های دانش آموزان مدارس شاهد و ایثارگران در عرصه های مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و ورزشی گفت: در خصوص قبولی دانش آموزان مدارس شاهد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بر اساس بررسی های انجام گرفته شاهد هستیم که امسال در کنکور سراسری قبولی های دبیرستانهای شاهد نسبت به مدارس نمونه دولتی در برخی از مناطق و شهرستانها بهتر بوده.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به اجرای برنامه های مختلف به مناسبت روز گرامیداشت شهید و مقام شهادت در ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس، گفت: در همین راستا امروز آیین تقدیر از دانش آموزان طرح های شاهد شامل فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانبازان بالای 50 درصد که حائز رتبه های برتر علمی شده اند برگزار می گردد.

علیرضا مختاری گفت: در این همایش که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهر شیراز و همچنین خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و دانش آموزان ممتاز و فرهنگیان نواحی چهارگانه شهر شیراز برگزارشد ، از643 دانش آموز دختر و پسر مدارس شاهد استان که حائز رتبه های ممتازعلمی و درسی طرح های شاهد شامل طرح پراکنده و طرح نیمه متمرکز می باشد تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار