یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم برگزار شد

قم(پانا)-سی و دومین یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم، ظهر امروز در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم برگزار شد

سی و دومین یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم، ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و مدیران آموزش و پرورش، فرهنگیان و جمع کثیری از دانش آموزان استان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، ایام ماه رجب را گرامی داشت و در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یک ششم شهیدان استان را شهدای دانش آموز و فرهنگی تشکیل می دهد، عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا در سطح اغلب واحدهای آموزشی از افتخارات آموزش و پرورش استان می باشد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی از اساتید حوزه علمیه قم به بیان سخنانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت.
قرائت دلنوشته توسط فرزند شهید «سالاری پور» از شهدای دفاع مقدس، مرثیه سرایی میثم نبی لو فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی نبی لو» و اجرای سرود دانش آموزی، از بخش های این مراسم بود ضمن آنکه اجرای این برنامه را فرزند شهید «توفیقی» از شهدای دفاع از وطن و عرصه امنیت بر عهده داشت.
استان قم حدود 63 شهید فرهنگی و 937 شهید دانش آموز را در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم اسلام نموده است که شهید بزرگوار مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی»، آخرین شهید از قافله شهدای فرهنگی استان می باشد.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار