۱۸ هفته پس از آغاز اجرای طرح دوشنبه‌های پر مهر؛

کلنگ ساخت واحد مسکونی برای خانواده دو دانش‌آموز نیازمند به زمین زده شد

ساری (پانا) -کلنگ ساخت دو واحد مسکونی برای دانش‌آموزان ایتام تحت حمایت کمیته امداد با کمک‌های جمع آوری شده دانش‌آموزان مازندرانی در طرح دوشنبه‌های پرمهر، در خلیل شهرِ بهشهر به زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ ساخت واحد مسکونی برای خانواده دو دانش‌آموز نیازمند به زمین زده شد

طرح«دوشنبه‌های پر مهر» از ابتدای آبان‌ماه با همکاری کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان دانش‌آموزی مازندران در مدارس استان در حال اجراست.

در این طرح دانش‌آموزان هر مدرسه هر دوشنبه صدقات سلامتی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌کنند. در نهایت طبق توافق کمیته امداد و آموزش و پرورش استان، تمامی مبالغ جمع‌آوری شده در طرح دوشنبه‌های برای ساخت مسکن دانش آموزان ایتام هزینه می‌شود.

18 هفته از آغاز اجرای این طرح در مازندران گذشته است و 234 هزار دانش‌آموز از بیش از ۱۲۰۰ مدرسه در این طرح شرکت کرده‌اند.

به گفته رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران، دانش آموزان استان تا کنون با شرکت در طرح دوشنبه‌های پر مهر در مجموع ۱۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند که میانگین کمک‌های دریافتی در هر هفته هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

امروز در خلیل‌شهر شهرستان بهشهر با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی، معاون کمیته امداد امام خمینی و معاون آموزش‌وپرورش مازندران، با تکیه به کمک‌های دانش‌آموزانی که در طرح دوشنبه‌های پر مهر شرکت کرده‌اند، کلنگ احداث دو واحد مسکونی برای دو خانواده دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به زمین زده شد.

علی‌اصغر قیصری مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به اینکه در فاز نخست، این طرح در مدارس دارای گروه تشکیلاتی پیشتازان به اجرا گذاشته شده است، از استقبال دانش‌آموزان اظهار خشنودی کرد و با اشاره به جمعیت 32 هزار نفری دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان گفت: «یک‌هزار و 200 مربی تشکیلات نیز عضو سازمان دانش‌آموزی مازندران هستند که می‌توانند بهترین مروج طرح دوشنبه‌های پر مهر باشند. این مربیان با منش‌های تشکیلاتی و اهداف آن آگاه هستند.»

او تأکید کرد که تمام مبلغ جمع‌آوری شده در این طرح با کمک کمیته امداد استان برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار