آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور از امروز

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور ۹۸ از امروز دوشنبه، ۲۰ اسفند ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور از امروز

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا، اظهار کرد: جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مصوب ۱۰ شهریور سال ۹۲ مجلس شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۸ و ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۷ اعلام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام از ۱۷ بهمن ۹۷ منتشر شده است و کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸ می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

توکلی تصریح کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌پذیرد منحصراً به صورت اینترنتی از امروز دوشنبه، ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و تا روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه ۹۸ ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار