باپیگیری پورابراهیمی صورت گرفت؛ یک ماه حقوق کارگران روغن نباتی گلناز پرداخت شد

کرمان(پانا) - به دعوت پورابراهیمی و با حضور مسئولان استانی، آخرین وضعیت شرکت روغن نباتی گلناز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۰۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
باپیگیری  پورابراهیمی صورت گرفت؛ یک ماه حقوق کارگران روغن نباتی گلناز پرداخت شد

در نشست مشترک پورابراهیمی با بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، معاون اداره کل اطلاعات استان، معاون دادستان کرمان، مدیر کارخانه روغن نباتی گلناز و رئیس شورای کارگری کارخانه، آخرین تصمیمات استانی در ارتباط با شرکت روغن نباتی گلناز اتخاذ شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: ورود همه جانبه دستگاه قضائی، استانداری کرمان و مجموعه شورای کارگری به مسئله کارخانه روغن نباتی گلناز موجب شد تا جلساتی را در تهران و کمیسیون اقتصادی برای رفع مشکل داشته باشیم.

وی ادامه داد: نشست هایی با حضور معاونان وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن، شرکت بازرگانی دولتی و مدیران عامل بانک ملی و سپه برگزار شد و به جمع بندی‌هایی رسیدیم که با توجه به استراتژی بودن کالای روغن و اهمیت آن برای کشور، این کارخانه سریعا فعال شود.

پورابراهیمی افزود: در استان هم کارگروه های رفع موانع تولید برگزار و مباحث مالیاتی، زیرساختی و بیمه ای کارخانه گلناز مطرح شد.

وی ادامه داد: شرکت مطالبه 7 میلیارد تومانی از شرکت بازرگانی دولتی عنوان می‌ کرد که مقرر شد تا سریعا نسبت به آن اقدام شود که یا به همان میزان روغن خام در اختیار شرکت گلناز قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تحویل 5 هزار تن روغن خام به کارخانه گلناز اشاره داشت و گفت: چهار خط تولید در کارخانه وجود دارد که با توجه به اهمیت مسئله و صادراتی بودن محصول قبلی این کارخانه و انباری با ظرفیت 39 هزار تن، قرار شد دو خط تولید آن برای رفع نیاز کشور در اختیار شرکت ها قرار داده شود.

پورابراهیمی گفت: با توجه به نیاز کشور به تولید روغن و میزان اشتغالی که از این طریق می‌ توان در استان ایجاد کرد، دلیلی برای حتی یک روز توقف این کارخانه وجود ندارد.

دکتر پورابراهیمی افزود با پی گیری های صورت گرفته یک ماه حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز پرداخت شده و دو ماه حقوق دیگر تا پایان ماه پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار