رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

بیش از 14 هزار نفر در سال جاری جان خود را در تصادفات از دست داده‌اند

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس گفت در سال جاری بیش از 14 هزار و 800 نفر در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند و در همین مدت 315 هزار نفر در تصادفات، دچار نقص عضو شده‌اند.

کد مطلب: ۹۰۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 14 هزار نفر در سال جاری جان خود را در تصادفات از دست داده‌اند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کمال هادیانفر در مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سال‌های اخیر ( در سال گذشته)؛ ایجاد و تقویت همیاران پلیس بوده است.

وی افزود: در واقع موضوع همیاران پلیس به ایجاد نظام مسئولیت‌پذیری در بین کودکان، نوجوانان و جوانان این سرزمین به عنوان آینده سازان کشور، کمک شایانی می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تأکید بر لزوم احترام بر قانون و قانون مندی ادامه داد: متأسفانه در سال جاری بیش از 14 هزار و 800 نفر در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند و در همین مدت 315 هزار نفر در تصادفات، دچار نقص عضو شده‌اند.

سردار هادیانفر با اشاره به ضرورت اهمیت توجه همگانی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها به دنبال این هستیم که میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای را به طور محسوسی کاهش دهیم که البته تحقق این مهم نیازمند همکاری مردم با پلیس و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای یکی از دلایل عقب ماندگی کشورها است در واقع یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها کاهش میزان تصادفات جاده‌ای است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خطاب به دانش‌آموزان و همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان عنوان کرد: توجه داشته باشید که در تذکر به والدین برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی، حتما ادب و اخلاق را رعایت کنید.

سردار هادیانفر ادامه داد: نماز خواندن، احترام به والدین در کنار درس خواندن از وظایف اصلی شما دانش آموزان عزیز است و شما همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان می توانید در کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی نقش ویژه ای را ایفا کنید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش پایان سخنان خود با بیان اینکه «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» شعار نوروزی پلیس راهور است، گفت: همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان توجه کنند که والدین‌شان هنگام رانندگی با تلفن صحبت نکنند، از خوردن و آشامیدن در حین رانندگی جدا خودداری کرده و به هیچ وجه با خستگی و خواب آلودگی در طول سفر رانندگی نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار