مراسم بزرگداشت مرحومه دکتر سپیده بختی

یزد (پانا) - صبح دوشنبه 20 اسفند ماه به همت اداره استعدادهای درخشان و با همکاری مجموعه سمپاد مراسم بزرگداشت مرحومه دکتر سپیده بختی، دانش آموخته سمپاد و دارنده مدال نقره و برنز المپیاد، با حضور مسئولین استان، فرهنگیان، خانواده مرحومه و دانش آموزان در سالن پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت مرحومه دکتر سپیده بختی

به گزارش پانا، مراسم یادبود دکتر سپیده بختی، فارغ التحصیل سال ۱۳۷۸ دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم و مدال آور المپیادهای شیمی و زیست شناسی سالهای 77 و 78، با حضور محمد مهدی وحدت، اولین رئیس سمپاد، شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲، مدیران و دبیران آن مرحومه، یکی از اعضای شورای شهر، خانواده آن مرحومه، و دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره اول و دوم در سالن پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار گردید.

در این مراسم شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، محمد مهدی وحدت، رئیس اسبق اداره استعدادهای درخشان، شهناز صالحی، مدیر اسبق آموزشگاه فرزانگان دوره اول، و ولی مرحومه دکتر سپیده بختی پیرامون ویژگیها و خصوصیات برجسته این عزیز از دست رفته سخنانی را بیان نمودند.

در پایان مراسم با اهداء پرتره تصویر مرحومه و لوح تقدیر از پدر وی تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است؛ پدر مرحومه سپیده بختی ساخت سالن ورزشی دبیرستان فرزانگان دوره دوم را به یاد فرزند مرحومش به عهده گرفت.

دکتر سپیده بختی متولد 1360 و از دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان بود.

وی در سال سوم راهنمایی از مدرسه راهنمایی تیزهوشان یزد برای شرکت در مسابقات علمی دانش آموزی انتخاب و مقام سوم کشوری را در تهران بدست آورد.

دکتر بختی در سال 1377 در المپیاد شیمی کشوری شرکت و موفق به کسب مدال نقره شد.

از دیگر افتخارات وی کسب رتبه سوم و مدال نقره کشوری در المپیاد زیست شناسی در بهار 1378 بود.

او در سال 1378 وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شد و پس از گذراندن 7 سال مدرک دکترای طب عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران را دریافت کرد.

دکتر بختی به مدت 2 سال برای گذراندن طرح به نقاط جنوب ایران رفته و بعد از آن برای ادامه تحصیل در رشته جراحی گوش و حلق و بینی وارد دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.

متاسفانه سال آخر تخصص دکتر سپیده بختی مصادف با آخرین سال عمرش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار