تاکید فولادوند برافزایش خدمات در جهت رفاه بیشتر میهمانان فرهنگی در ایام نوروز

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعدادی از مدارس در هر منطقه به صورت آماده باش، باشند تا عنداللزوم بتوان از ظرفیت آنها در موارد اضطراری استفاده کرد. در جلساتی هم که با مسئولین اسکان دارید حتماً نکات مهم بار دیگر مرور شوند تا به لطف خداوند بتوانیم خدمات مناسب و در شأن همکاران ارائه نماییم.

کد مطلب: ۹۰۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فولادوند برافزایش خدمات در جهت رفاه بیشتر میهمانان فرهنگی در ایام نوروز

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد در دفتر مدیر کل شهر تهران برگزار شد ، مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ، ضمن تشکر از زحمات کلیه اعضای ستاد مرکزی و مناطق ، توصیه به افزایش خدمات در جهت رفاه بیشتر میهمانان فرهنگی نمود و اضافه کرد: نیروهای مشغول به ارائه خدمت در ستاد و پایگاه ها و به خصوص سرایداران مدارس شامل طرح ،از جمله افرادی هستند که ارزشمندترین زمان تعطیلات نوروزی خود و خانواده شان را در خدمت به همکاران میهمان شان صرف می کنند و لازم است که ما بعد از پایان تعطیلات به نحو مطلوبی از زحمات آنها تقدیر و تشکر نماییم.

فولادوند در مورد اهمیت ظرفیت مدارس پشتیبان تاکیدکرد: تعدادی از مدارس در هر منطقه به صورت آماده باش، باشند تا عنداللزوم بتوان از ظرفیت آنها در موارد اضطراری استفاده کرد. در جلساتی هم که با مسئولین اسکان دارید حتماً نکات مهم بار دیگر مرور شوند تا به لطف خداوند بتوانیم خدمات مناسب و در شأن همکاران ارائه نماییم.

در ادامه بهارلو ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ، با تاکید بر آنکه بیشترین تلاش مجموعه ستاد اسکان بر آن است که با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود ، بهترین خدمت را به همکاران ارائه دهند گفت: با همت و تلاش های انجام شده در سطح مناطق و مراکز اسکان در سنوات گذشته کارنامه نسبتاً خوبی در این حوزه داشتیم و فضای آرام و با نشاطی در ستاد اسکان جاری بوده است. امسال نیز با آمادگی به استقبال بهار و میهمانان فرهنگی خواهیم رفت و با بازدیدهای منظم و دوره ای از محل های اسکان ضمن نظارت کامل بر چگونگی اجرا، نسبت به اصلاح نواقص و رفع مشکلات اقدام خواهیم نمود.

سپس طالبی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی ضمن ارائه کلیپی که فعالیت های ادارات آموزش و پرورش تهران را به تصویر کشیده بود اعلام نمود که 108.840 نفر روز که بالغ بر 41.850 همکار فرهنگی بوده در نوروز 97 میهمان شهر تهران بوده اند. برای نوروز98 نیز تمهیدات لازم انجام شده و سرانه طرح اسکان نوروزی به حساب مدارس شامل طرح واریز گردیده است. خرید ملزوماتی نظیر پتو و فرش نیز انجام شده که به تناسب ظرفیت پذیرش در بین مناطق توزیع خواهند شد. در نوروز 98 تعداد 121 مدرسه با 1274 کلاس در قالب اسکان موقت و 15 مرکز دائم رفاهی با ظرفیت 295 اتاق و 1025 تخت ، میزبان همکاران فرهنگی از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهیم بود. هماهنگی های لازمه با نهادها و دستگاه های مرتبط از قبیل فرمانداری ، اورژانس ، آتش نشانی، شهرداری ، نیروی انتظامی و سازمان جهانگردی و گردشگری طی مکاتباتی انجام شده است. اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی جهت مراکز مورد نیاز مسافران نیز تهیه و در پایگاه ها در موقع مناسب توزیع خواهد شد. رزرو اینترنتی نیز از طریق سامانه اسکان به آدرس www.eskan.medu.ir از سوم اسفند ماه آغاز گردیده و تا پایان 24 اسفند ادامه خواهد داشت. روز 22 اسفند ماه نیز (( کارگاه آموزشی و همایش تجلیل از طلایه داران اسکان فرهنگیان در نوروز98)) در تالار فرهنگ برگزار خواهد شد که عزیزان ما در حوزه پشتیبانی و تدارکات، ارزیابی عملکرد و حراست نکات لازم و مهم برای این ایام را به مسئولین اسکان مناطق و سرایداران مدارس ارائه خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار