کمریی : ارزیابی عملکرد کنترل کننده نبض سیستم است

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: اندازه گیری عملکرد از طریق مقایسه ی وضع موجود با وضع مطلوب یا ایدآل ،براساس شاخص های از پیش تعیین شده که خود واجد شرایط سنجش می باشند ،انجام می شود.

کد مطلب: ۹۰۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کمریی : ارزیابی عملکرد کنترل کننده نبض سیستم است

کمریی با اشاره به اینکه حیات و قوام یک سیستم و دستگاه بدون ارزیابی عملکرد به خطر می افتد، اظهارداشت: ارزیابی و نظارت یکی از ارکان مدیریت عملکرد است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این مطلب که در حوزه نظارت و بازرسی، نظارت های مبتنی بر خودارزیابی را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: ارزیابی عملکرد در بعد سازمانی مترادف اثربخشی فعالیت‌ها است.

کمره‌ای به تشریح و تبیین برنامه های وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: اندازه گیری عملکرد از طریق مقایسه‌ی وضع موجود با وضع مطلوب یا ایدآل، براساس شاخص‌های از پیش تعیین شده که خود واجد شرایط سنجش می باشند، انجام می‌شود.

در این جلسه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز بر افزایش رضایتمندی ذی نفعان تصریح کرد و اظهارداشت: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان نگهبان قوانین و مقررات فی مابین آموزش و پرورش و اولیا و شهروندان عمل می‌کند.

وی بر تعامل هر چه بیشتر با اولیا به عنوان بزرگترین شرکای آموزش و پرورش تاکید نمود و افزود: مجموعه ارزیابی عملکرد در کنار فعالیت های آموزشی و پرورشی موجب می شود تا کیفیت امور افزایش یابد و سطح رضایتمندی همکاران، اولیا و دانش آموزان بالا برود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت بر انجام فعالیت ها و تمهید هرچه باشکوه تر برگزار شدن پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال آینده تصریح نمود و گفت: بزرگترین چالش آموزش و پرورش شهر تهران کمبود نیروی انسانی است.

وی ادامه داد، دانش آموزان باید شان و حرمت و احترام خود را بیاموزند و تنبیه و تحقیر دانش آموز مغایر با رسالت آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار