بازدید تیم کارشناسی استان از مدارس و فضاهای آموزشی ورزشی ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - تیم کارشناسی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن بازدید از فعالیت‌ها و اماکن ورزشی در جریان برنامه‌های انجام شده توسط کارشناسی تربیت بدنی منطقه قرارگرفتند .

کد مطلب: ۹۰۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید تیم کارشناسی استان از مدارس و فضاهای آموزشی ورزشی ناحیه یک ری

در جریان این بازدید این گروه با سرزدن به کانون حرکات اصلاحی صدیقه طاهره ضمن مشاهده وضعیت کاری کانون، روند کار و غربالگری و هدایت دانش‌آموزان دارای ناهنجاری های اسکلتی را ملاحظه و بررسی کردند.

این گروه سپس از دبستان پسرانه میثم بازدید به عمل آورده و از نزدیک وضعیت مدرسه و برگزاری کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های ورزشی را مورد ارزیابی قراردادند.

سالمی کارشناس تربیت بدنی اداره کل ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب حیاط مدرسه و تراکم بالای دانش اموزان که کار معلم تربیت بدنی را با چالش جدی رو‌به‌رو کرده ،تدبیر کارشناسی تربیت بدنی منطقه را که طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیریت محله ظهیرآباد کلاس درس تربیت بدنی در زمین چمن مصنوعی مقابل مدرسه برگزار می شود را ستود و آن را تاحدودی رافع مشکلات زنگ ورزش دانست و تاکید کرد فضای مدرسه مستلزم تغییرات بنیادی است.

کارشناسان استان سپس با حضور در کانون فرهنگی تربیتی سمیه از فضاهای ورزشی این مجموعه بازدید به عمل آورده و بر لزوم‌ رفع مشکلات و استفاده حداکثری از ظرفیت کانون جهت برگزاری کلاسهای ورزشی و بهره مندی از فضاها تاکید کردند.

در این بازدیدها سالمی کارشناس تربیت بدنی،حشمتی سرگروه آموزشی درس تربیت بدنی، رنجبر سرگروه حرکات اصلاحی و ولی زاده کارشناس تربیت بدنی ناحیه یک ری حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار