چهره جدید تراکتورسازی معرفی شد؛ وقتی فرزند مستر میلیاردر بودن مهم می‌شود +تصویر

تهران (پانا) - روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در حرکتی منحصر به فرد اقدام به پوشش تصویری حضور فرزند محمدرضا زنوزی در ورزشگاه امارات شهر لندن پرداخته است.

کد مطلب: ۹۰۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
چهره جدید تراکتورسازی معرفی شد؛ وقتی فرزند مستر میلیاردر بودن مهم می‌شود +تصویر

محمدرضا زنوزی یا همان مستر میلیاردر تبریزی‌ها، نامی است که چند سالی است به صورت جدی در فوتبال شنیده شده و این فصل با خرید باشگاه تراکتورسازی و جذب ستاره‌های گران قیمت بیشتر از قبل در مسیر چهره شدن قدم برداشت.

در حالی که زنوزی طی ماه‌های اخبر به بهانه‌های مختلف سوژه خبری شده و خود را به سرخط خبرها رسانده است اینبار روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در اقدامی عجیب که شاید در فوتبال حرفه‌ای نمونه نداشته باشد به پوشش تصویری حضور فرزند محمدرضا زنوزی در انگلیس پرداخته است. این در حالی است که پوریا زنوزی چهره مطرحی در فوتبال نیست.

کانال اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه تراکتورسازی بامداد شب گذشته با انتشار 5 عکس به پوشش حضور پوریا زنوزی در دیدار آرسنال مقابل منچستریونایتد پرداخته است. پیش از این نیز چند باری عکس پوریا زنوزی در کنار پدرش همراه با ستاره‌هایی مانند سردار آزمون منتشر شده بود اما اینبار باشگاه تراکتورسازی به صورت ویژه به حضور او پرداخته است و شاید در آینده اخبار ویژه‌ای از این نوجوان متمول به گوش برسد که یکی از آنها در راستای یکی بودن مالک دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار