قلی‌زاده: استقامت و صبوری خانواده شهدا ستودنی است

تهران (پانا) - در آستانه روز بزرگداشت شهدا، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و هیات همراه با حضور در منزل شهدای امور تربیتی پاکدشت، با آنها دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قلی‌زاده: استقامت و صبوری خانواده شهدا ستودنی است

ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل شهیدان پازوکی، جعفری و اکبرلو ضمن گرامیداشت روز شهید و هفته امور تربیتی، سلام مدیر کل محترم و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را نیز ابلاغ کرد.

در این دیدارها قلی زاده گفت: باید شهدا را به عنوان الگو، هنرمندانه به دانش‌آموزان و جوانان معرفی کنیم، زیرا آنان با اعتقاد قلبی راسخ و معرفتی عمیق به الطاف خداوند متعال و دین مبین اسلام و ارزشهای انقلابی و تبیعیت از امر رهبری در راه ایثار قدم برداشته‌اند و در عمل نیز به فضائل اخلاقی پایبند بودند.

او با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده های محترم شهدا، ستودنی‌است اظهار کرد: شهدای امور تربیتی الگوهای موثر فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند که باید همیشه راه‌شان نصب‌العین ما باشد.

این مقام مسول مشکلات امروز جامعه را تحریم‌های اقتصادی عنوان کرد و افزود: اگر شهدا بودند، امروز جهادگر عرصه اقتصاد کشور بودند، زیرا تهاجمات اخیر که در زمینه اقتصاد و فرهنگ بر کشور عزیزمان یورش آورده فقط با روحیه اخلاص و ایثار قابل دفاع می‌باشد که از خدای متعال خواستاریم در این زمینه به همه ما توفیق خدمت و ایثار و پیروی از آرمان‌های شهدا را عنایت فرماید.

در این دیدارها که به مناسبت روز بزرگداشت شهید و هفته امور تربیتی انجام شد، غلامی کارشناس فعالیتهای دانش‌آموزی، اسدی معاون پرورشی و تربیت بدنی پاکدشت، مهناز قمی، فرزند شهید قمی و معاون پژوهش و فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش پاکدشت و کارشناس مسول شاهد و ایثارگران پاکدشت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار