مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

در ایام نوروز 98 مسافران فرهنگی در مدارس پذیرش می شوند

بجنورد (پانا) -مدیر آموزش و پرورش بجنورد گفت: براساس مصوبات ستاد خدمات سفر در استان جهت ایام نوروز 98، امسال فقط مسافران فرهنگی در مدارس پذیرش می شوند.

کد مطلب: ۹۰۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
در ایام نوروز 98 مسافران فرهنگی در مدارس پذیرش می شوند

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش بجنورد در نشست ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش اظهار داشت: 35 آموزشگاه برای نوروز 98 جهت اسکان فرهنگیان آماده خواهد شد که با توجه به مصوبات ستاد خدمات سفر در استان آموزش و پرورش از پذیرش مسافران غیر فرهنگی معذور است.

وی افزود: به منظور ایجاد رفاه فرهنگیان و زائر حرم رضوی ستاد اسکان از 28 اسفند ماه هم زمان با سراسر کشور فعالیت خود را در شهرستان آغاز خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد خاطر نشان کرد دردو سال گذشته ستاد اسکان بجنورد عملکردخوبی داشته است.

اسدی با تاکید بر اینکه باید در ایام نوروز ظرفیت های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری استان را به مسافران معرفی کنیم یاد آور شد: ستاد اسکان فرهنگیان فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های استان به مسافران فرهنگی است.

وی مسافرت را موجب ایجاد روحیه نشاز شادابی دانست و از اعضاء ستاد خواست تا درجهت فراهم کردن شرایط مناسب و حرمت گذاری و احترام به مسافران وزائران حرم رضوی تمام تلاش خودرا به کار ببندند.

حسین توکلی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بجنورد نیز در این نشست ضمن اشاره به برنامه ریزی های لازم در جهت آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی گفت: این ستاد در شهرستان در ایام نوروز از ساعت 18 الی 23 مسافران فرهنگی را پذیرش می کند. ودر دو روز پایانی این زمان اسفند از ساعت 17 الی 23 است.

وی با بیان اینکه بجنورد مسیر اصلی عبورزائران حرم رضوی از مناطق شمال کشور است تصریح کرد: در سال گذشته مسافران رضایتمندی بالایی از خدمات ارائه شده ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان داشتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه 317 اتاق (کلاس) برای اسکان تجهیز می شوند تصریح کرد: این کلاس هادر گروه "الف "و"ب" پذیرای مسافران فرهنگی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار