اختصاص 8 هزار متر فضای ورزشی جدید برای قم

قم (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص بیش از 8 هزار متر فضای ورزشی جدید به سرانه ورزشی استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 8 هزار متر فضای ورزشی جدید برای قم

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار کرد: رشد و توسعه و ارتقاء در ورزش جوانان به تنهایی حاصل نخواهد شد و در این مسیر نیاز به مساعدت همه دستگاه هاست و رسانه ها نیز می توانند با نقدهای سازنده و ایجاد انگیزه در این امر سهیم باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم در خصوص پروژه های عمرانی تصریح کرد: پروژه ورزشی پیامبر اعظم با 99 درصد پیشرفت فیزیکی و با فضایی بالغ بر 8 هزار متر مربع در اواخر فروردین 98 آماده خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت قم در خصوص واگذاری اداره مکان های ورزشی به بخش خصوصی گفت: 2 پروژه از محل ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شده و 2 پروژه دیگر نیز در دست آماده سازی و واگذاری به بخش خصوصی است.

منعم در خصوص اجرای ماده 10 که استفاده از خیرین جهت ساخت فضاهای ورزش است نیز افزود: زیر ساخت های این امر فراهم شده که به زودی از این ظرفیت نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم در زمینه مجموعه های روستایی نیز ضمن اشاره به تکمیل و تجهیز 68 خانه روستایی از آماده سازی 30 واحد دیگر در اردیبهشت ماه 98 خبر داد و یاد آور شد: به زودی فضاهای مناسبی در اختیار جوانان در بخش کهک و خلجستان در زمینه ورزشی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص ظرفیت سازی برای ورزش بانوان و ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت به وجود آمدن شرایط مساوی برای آنان گفت: در زمینه ورزش های قهرمانی و تیمی نیز کمیته ای جهت فراهم نمودن شرایط مناسب تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم با خرید یک تیم فوتبال در لیگ 2 و فراهم کردن امکانات برای تیم فوتسال در این راستا قدم های مناسبی برداریم.

منعم با بیان اینکه در زمینه ورزش قهرمانی نیز در صدد کسب میزبانی رویدادهای ملی و فراملی هستیم خاطر نشان کرد: قم زیرساخت های مناسب برای این امر را نیز دارد که به زودی برای آن نیز اقداماتی انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار