شاهکار جدید مدیران باشگاه استقلال و سردرگمی هواداران

(پانا) – دو مجموعه ورزشی شیرودی و انقلاب تهران خبر سایت باشگاه استقلال را درباره فروش بلیت دیدار استقلال و العین در این دو مجموعه را تکذیب کردند.

کد مطلب: ۹۰۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شاهکار جدید مدیران باشگاه استقلال و سردرگمی هواداران

در حالی که ظهر امروز سایت باشگاه استقلال با انتشار مطلبی خبری از بلیت‌فروشی دیدار این تیم و العین امارات در « درب شمالی مجموعه انقلاب جنب فودکورت، درب اصلی ورزشگاه شهید شیرودی و کمپ مرحوم حجازی» در روز دوشنبه داده بود اما به فاصله کمتر از یک ساعت دو مجموعه این موضوع را تکذیب کردند.

ابتدا روابط عمومی مجموعه ورزشی شیرودی یا همان امجدیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

« بدینوسیله به استحضار می رساند خبر انتشار یافته در برخی خبرگزاریها در خصوص بلیط فروشی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی (درب اصلی) به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ هماهنگی با مجموعه شیرودی انجام نشده ؛ ضمناً اصلاً در این مجموعه به لحاظ شرایط ترافیکی امکان چنین کاری وجود ندارد.»

سپس نوبت به مجموعه انقلاب شد تا این موضوع را تکذیب کند، روابط عمومی این مجموعه هم با صدور اطلاعیه‌ای نوشت:

« با عنایت به خبر منتشر گردیده توسط برخی خبرگزاری‌ها در خصوص بلیط فروشی مسابقه استقلال - العین در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، به اطلاع کلیه ورزش کاران و ورزش دوستان می رساند خبر انتشار یافته به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ هماهنگی در این خصوص با مجموعه ورزشی انقلاب انجام نشده است. شایان ذکر است با توجه به اطلاع رسانی فعال سایت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب درصورت هرگونه هماهنگی دراین خصوص و صحت و سقم خبر ، پیش از این اطلاع‌رسانی از طریق سایت مجموعه صورت می پذیرفت.»

حالا با تکذیبیه‌ای که دو مجموعه شیرودی و انقلاب منتشر کرده‌اند، باید دید مدیران باشگاه استقلال بر چه اساسی این خبر را بدون هماهنگی با دو مجموعه بزرگ تهران منتشر کرده‌اند و اصولا هماهنگی این کار که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد با چه کسی بوده است.

البته سوال اصلی که از مدیران استقلال باید پرسید این است که در سیستم اعلامی آنها تکلیف هواداران شهرستانی چه خواهد شد و آنها باید چگونه 24 ساعت قبل از بازی خود را به تهران برسانند تا بلیت تهیه کنند. اگر این هواداران برای خرید بلیت به تهران بیایند تکلیف اسکان شبانه آنها چه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار