صیدلو : حرکت در جهت تحول در آموزش و پرورش باید سرعت بگیرد

تهران (پانا) - صبح امروزهمایش ملی برنامه ویژه مدرسه با حضور مقام عالی وزارت در باشگاه فرهنگیان تهران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو :  حرکت در جهت تحول در آموزش و پرورش باید سرعت بگیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن خیر مقدم به کلیه مدعوین ، با اشاره به جمعیت یک ملیون دانش آموزی در شهرستان های استان تهران گفت: این استان با 50 هزار همکار فرهنگی در 21 منطقه آموزشی در حال ارائه خدمان به هموطنان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت می باشد.

وی تراکم دانش آموزی در این استان را 32 دانست و افزود : این عدد نسبت به میانگین کشوری از رقم بالایی برخوردار است که نشان دهنده رشد دانش آموزی در این استان می باشد .

صیدلو با اشاره به اینکه این استان میزبان یکصد و یازده هزار دانش آموزاتباع بیگانه می باشد ، تاکید کرد: در حقیقت یک پنجم اتباع بیگانه کشور در این استان مشغول به تحصیل می باشندکه در کنار دانش آموزان ایرانی از خدمات تحصیلی یکسانی برخوردار می باشند.

این مقام مسئول این استان را پذیرای اقوام مختلف از سراسر ایران دانست و تصریح کرد: شهرستان های استان تهران به دلیل مجاورت پایتخت پذیرای جمع کثیری از اقوام مختلف از سراسر ایران می باشد که این تنوع فرهنگی چالش ها و فرصت هایی را نیز به همراه داشته است .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، درپایان با تاکید بر اینکه شاید آموزش و پرورش آمادگی تغییر ناگهانی و شتاب زده را نداشته باشد اما نیازمند یک تحول است که باید به تدریج شکل گیرد و برنامه های مقام عالی وزارت در راستای همین تحول و توسعه در آموزش و پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار