ملتی که شهادت و ایثار را سعادت می دانند از فشار و تحریم نمی هراسند

شیراز (پانا) - استاندار فارس با بیان اینکه جامعه امروز ما به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است، خاطرنشان کرد: ملتی که شهادت و ایثار در راه وطن را سعادت می داند در برابر فشارها و تحریم های استکبار سر تسلیم فرود نمی آورد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ملتی که شهادت و ایثار را سعادت می دانند از فشار و تحریم نمی هراسند

عنایت الله رحیمی همزمان با مراسم افتتاح اورژانس و داروخانه بیمارستان اعصاب و روان جنت، در جمع جانبازان اعصاب و روان حاضر شد و با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران و شهدا سرمایه های عظیم کشور هستند، افزود: رسیدگی به مشکلات جانباران یکی از اولویت های وظایف مسئولان است.

وی تاکید کرد: هر یک از ما مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد رفاه و آرامش در زندگی جانبازان عزیز به کار بگیریم.

استاندار فارس با بیان اینکه جامعه امروز ما به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است، خاطرنشان کرد: ملتی که شهادت و ایثار در راه وطن را سعادت می داند در برابر فشارها و تحریم های استکبار سر تسلیم فرود نمی آورد.

رحیمی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با توسل به آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کرده است، عنوان کرد: باید این فرهنگ را به عنوان سرمایه عظیم معنوی پاس بداریم.

نماینده عالی دولت در استان فارس، با بیان اینکه استان فارس بیش از 40 هزار جانباز و نزدیک به 15 هزار شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، پاسداشت این سرمایه های گرانبها را پاسداشت همه ارزش ها برشمرد.

وی افزود: مطالبات به حق عزیزان جانباز را بر اساس توان و مقدوراتمان پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه امروز در جنگی تمام عیار قرار داریم تصریح کرد: بی تردید کشور برای پیروزی در این مسیر و گذر از بحران ها به همدلی و هم افزایی نیاز دارد که این همدلی در سایه حمایت ها و همراهی های جانبازان و خانواده های معظم شهدا به دست می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار