برگزاری مانور آمادگی چهارشنبه آخر سال در مدارس شیراز

شیراز (پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس از برگزاری مانور آمادگی در برابر خطرات چهارشنبه سوری در مدارس شهر شیراز خبر داد و افزود: امسال برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در برابر خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال مانور آمادگی در سطح برخی از مدارس شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۰۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور آمادگی چهارشنبه آخر سال در مدارس شیراز

محمد علی زارعی افزود: متاسفانه هر ساله شاهد حوادثی ناگوار در چهارشنبه آخر سال هستیم که بخشی از این مصدومان را دانش‌آموزان ما تشکیل می دهند .

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت : امسال با همکاری دستگاه‌های همچون آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیرو انتظامی و صدا و سیما تلاش شد تا از ظرفیت‌های مختلف برای آگاه سازی دانش‌آموزان در برابر خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال استفاده شود .

زارعی ادامه داد: در همین راستا تیم‌های مختلف کارشناسان خبره آتش نشانی ، اورژانس و هلال احمر در مدارس شهر شیراز حاضر شدند و آموزش های لازم رابرای پیشگیری از بروز حوادث ارائه کردند .

او افزود: در این آموزش ها سعی شده تا ضمن آگاه سازی دانش آموزان در برابر خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال اقدامات عملی در برابر بروز حادثه را نیز آموزش دهند .

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت : در همین خصوص مانور آمادگی به صورت عملی در سطح برخی از مدارس شیراز در روز چهارشنبه 22 اسفند برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار