حضور با شناخت و آگاهانه جوانان در عرصه های مختلف بزرگترین مؤلفه اقتدار نطام است

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور و با شناخت و مطالعه جوانان در عرصه های مختلف بزرگترین مؤلفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۹۰۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور با شناخت  و آگاهانه جوانان در عرصه های مختلف بزرگترین مؤلفه اقتدار نطام است

سردار مسعود خرم نیا در یادواره شهدای دانش آموز که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: ماه های گذشته جنگ روانی شدیدی علیه نظام و دوستداران ایران اسلامی و محور مقاومت ایجاد کرده بودند که حضور آگاهانه و پرشور جوانان در راهپیمایی های ١٣ آبان و ٢٢ بهمن جواب محکمی به آنان بود.

وی به برنامه ریزی های دشمن برای رخنه در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جبهه های خاکی و مرزی سال های پیش جای خود را به جبه های فرهنگی امروزی داده اند؛ دشمن برنامه ریزی ویژه ای برای جوانان ما و ناتوان کردن آنان در حوزه های اخلاقی و معنوی دارد.

سردار خرم نیا افزود: در روزهای انقلاب و ایام و یاد های پس از آن جوانان همواره به عنوان پیشرو در عرصه های مختلف حضور داشته اند و این حضور پرشور ،آگاهانه و با شناخت بزرگترین مؤلفه اقتدار نظام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص رشادت های دانش آموزان در جنگ تحمیلی نیز گفت: جوانان و نوجوانان که در سنین دانش آموزی در جبهه های جنگ حضور داشتند همانند انسان های وارسته و عارف عمل می کردند و درس های بزرگی رو برای آیندگان و حتی دشمنان نظام یادور شدند.

خرم نیا ادامه داد: کار حسین فهمیده یک اقدام احساسی نبود بلکه یک پیام به همه بود؛ دفاع از دین ، خاک،وطن و ناموس به بهای جان توسط جوانان ایرانی پیام حرکت حسین فهمیده و حسین فهیمده ها در جنگ است.

وی گفت: داشتن روحیه و عملکرد بسیجی از عنوان و لقب آن بسیار مهم تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار