آغاز به کار چهارشنبه بازار جدید بیرجند از این هفته

بیرجند(پانا) - چهارشنبه بازار جدید بیرجند برای ارائه محصولات محلی و صنایع دستی، این هفته در محل جدید واقع در بلوار مسافر به طور رسمی شروع به کار می کند.

کد مطلب: ۹۰۰۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار چهارشنبه بازار جدید بیرجند از این هفته

حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: این بازار با 262 غرفه در زمینی به وسعت 7 هکتار، روز چهارشنبه این هفته 22 اسفند در محل میدان میوه و تره بار قدیم شهر بیرجند به بهره برداری می رسد.

حسن خسروی با بیان اینکه 3 هکتار از این بازار به پارکینگ اختصاص دارد که ظرفیت آن بیش از هزار خودرو است، افزود: در این بازار غرفه های مختلف فروش تولیدات محلی، صنایع دستی، خشکبار، حبوبات، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی و میوه و تره بار برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه بیش از 3 میلیارد و 100 میلیون تومان برای ساخت این مجموعه هزینه شده است گفت: این روز بازار یک روز در هفته فعال خواهد بود که فعلا همان روز چهارشنبه در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند افزود: روز بازار جدید با تمامی تأسیسات زیربنایی و روبنایی ساخته شده و در روز برپایی هفتگی اش، از ساعت 6 تا 22 برای ارائه خدمات به مردم دایر است.

خسروی با بیان اینکه درحال حاضر در دو هفته پایانی سال به صورت آزمایشی در هردو مکان چهارشنبه بازار برپا می شود، افزود: ابتدا محل چهارشنبه بازار جدید توسط فروشندگان تکمیل و مازاد آنها به محل قدیم چهارشنبه بازار واقع در خیابان بهشتی منتقل خواهند شد.

او افزود: ممکن است سال آینده بنا به تصمیمی که در شورای شهر و فرمانداری ، کمیسیون تنظیم بازار استان گرفته شود، یا به صورت همزمان چهارشنبه بازار در یک روز و یا در دو روز در دو محل برپا خواهد شد .
آقای خسروی هدف از ایجاد این بازار روزها را رفاه حال شهروندان ، افزایش رضایتمندی و کمک به اقشار آسیب پذیر اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار