جذب 230 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در سردشت

ارومیه(پانا)-فرماندار سردشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای 195 طرح اشتغالزای روستایی و عشایری 230 میلیارد ریال در این شهرستان تسهیلات پرداخت شده است.

کد مطلب: ۹۰۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جذب 230 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در سردشت

اقصی نخشی پور افزود: با اجرای این تعداد طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری که در زمینه های مختلفی چون دامداری، خدماتی، صنعتی و کشاورزی برای 350 نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.


وی گفت: طرح کاشت گیاهان دارویی در دشت وزینه با پنج میلیارد ریال، پرورش ماهی قزل آلا با 9 میلیارد ریال، گاوداری صنعتی با 10 میلیارد ریال در روستای همران، بازیافت لاستیک های فرسوده با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جزو تعدادی از طرح های مهمی هستند که بیشترین تسهیلات را دریافت کرده اند.


نخشی پور بیان کرد: این شهرستان توانسته است با پرداخت این میزان تسهیلات پس از ارومیه با 690 میلیارد ریال و مهاباد با 400 میلیارد ریال، رتبه سوم پرداخت تسهیلات روستایی را در سطح آذربایجان غربی به خود اختصاص دهد.


وی اظهار داشت: سهمیه سردشت از این تسهیلات امسال 134 میلیارد ریال بود که این شهرستان توانست 1.7 برابر این میزان تسهیلات را جذب و به متقاضیان پرداخت کند.


نخشی پور ادامه داد: در اشتغال فراگیر نیز برای سه طرح بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات برای 21 نفر شغل ایجاد شده است.


فرماندار سردشت اضافه کرد: مشکلات برخی طرح ها که در کارگروه اشتغال تصویب شده ولی در مراحل اجرایی به ویژه در مرحله دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شده اند با حضور متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته است و در این راستا دستورات لازم برای رفع موانع اجرایی طرح ها و تسهیل در فرایند اجرایی آنها صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار