صیدلو: نظارت اولیا در مسائل مربوط به مدرسه ضروری است

تهران (پانا) - نشست شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران در سالن شورای یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: نظارت اولیا در مسائل مربوط به مدرسه ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقش و جایگاه انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: اولیا باید در مسائل مربوط به مدرسه نظارت جدی داشته باشند و در تصمیم گیری‌های مدرسه مشارکت داشته باشند.

او افزود: باید مشارکت جدی و همه جانبه اولیای دانش آموزان صورت گیرد تا حقوقی از مردم ضایع نشود.

صیدلو نقش گزارشات ارزیابی و عملکرد را در تصمیم سازی ها بسیار ضروری دانست و افزود: بدون توجه به گزارشات ارزیابی و عملکرد نمی توان نقاط ضعف مدارس و مدیران را مرتفع و نقاط قوت را تقویت نمود و در این راستا باید کار جدی تری صورت گیرد تا به اهداف عالی تعلیم و تربیت نزدیک شویم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انجمن اولیا و مربیان همچون دو بازوی توانمند در یاری مدیریت مدرسه می توانند باشند، تصریح کرد: قطعا همکاران آموزشگاه با نگاه تخصصی و اولیای دانش‌آموزان به عنوان صاحبان این سرمایه‌های عظیم انسانی به عنوان دغدغه‌مندترین افراد نسبت به فرزندان خود می‌توانند بسیار در تصمیمات مدرسه موثر عمل نمایند.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان استان به بیان دیدگاههای خود پرداخته و پیرامون مسائل مختلف با یکدیگر به گفتگو نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار