مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : زمین چمن مصنوعی در دیهوک احداث می شود

بیرجند(پانا) ـ, مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: زمین چمن مصنوعی شهر دیهوک طبس در صورت فراهم کردن زیر ساخت ها وموافقت وزارت احداث می شود.

کد مطلب: ۹۰۰۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :  زمین چمن مصنوعی در دیهوک احداث می شود

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست شورای اسلامی شهر دیهوک طبس با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما فرزندان ملت در آموزش و پرورش؛ به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت و سربازان ولایت بیانیه گام دوم انقلاب را که در واقع یک منشور تربیتی آموزشی است، را چراغ راه خود قرار می دهیم.

او با اشاره به فعالیت 31 آموزشگاه در بخش دیهوک شهرستان طبس تصریح کرد: پراکندگی جمعیت، کاهش نرم دانش آموزی به واسطه خشک سالی های پیاپی در روستاها و مهاجرت روستاییان از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سراسر استان به ویژه شهرستان طبس به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از لزوم مشارکت بیشتر خیرین نیکوکار در فرایند تعلیم و تربیت خبر داد و یاد آور شد: احداث مدرسه شبانه روزی دیهوک که مورد تقاضای اعضای شورای شهر نیز می باشد در صورت موافقت وزارت آموزش و پرورش و از طریق مشارکت خیرین امکان پذیر می باشد.

واقعی نظارت بر فعالیت مدارس و عملکرد مدیران در دو بعد آموزشی و پرورشی را مستلزم کارآمدی مدارس و ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت در بین جامعه دانست و تأکید کرد: یکی از الزامات تحقق سند تحول بنیادین در مدارس کار آمدی مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر مساعدت ، همکاری و مشارکت شهرداری در خصوص تجاری سازی مدارس حاشیه خیابان های اصلی تأکید کرد و افزود: قطعا توجه همه جانبه و استفاده از تمام ظرفیت ها؛راهگشای عبور از مشکلات موجود بر سر راه آموزش و پرورش است.

خطیب جمعه شهر دیهوک نیز از مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان مدیری جهادی و میدانی یاد کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند مدیرانی جهادی است که به جای تکیه زدن بر صندلی گرم؛ با حضور در بین مردم آستین همت را بالا زده و کار میدانی انجام دهند.

حجت الاسلام ایزدی از مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به عنوان نخستین مدیر ارشد استانی یاد کرد که زحمت حضور در روستای نایبند را به خود داده و با مردم، فرهنگیان و دانش آموزان این روستا همکلام شده است.

وی ادامه داد: مردم با دیدن مدیرانی که خدمت به مردم را به جای شعار در عمل پیاده می کنند به آینده انقلاب امیداور تر شده و رضایت ایشان از عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت دو چندان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار