خط ۶ مترو با حضور روحانی افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت خط ۶ مترو فروردین ماه امسال با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خط ۶ مترو با حضور روحانی افتتاح می‌شود

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به جزئیات جلسه امروز گفت: به دلیل برگزاری هم‌اندیشی اعضای شورا و شهردار، جلسه امروز با کمی تأخیر آغاز شد و در آن نامه هیأت تطبیق فرمانداری به برخی از بندهای برنامه سوم شهر تهران مطرح شد که اعضای شورا با توجه به تأخیر ارسال این اعتراض و کلی بودن آن، از دستور جلسه خارج کرده و همین رأی را نیز به فرمانداری اعلام کردند.

هاشمی ادامه داد: چند موضوع نامگذاری و بررسی ۱۰ پلاک ثبتی به عنوان باغ نیز در جلسه مطرح شد. همچنین لایحه یکپارچه سازی امداد و نجات نیز در این جلسه مطرح شد که با توجه به تصمیم مجلس قرار شد این لایحه از دستور کار خارج شود.

وی درباره جزئیات جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار گفت: در این جلسه پیروزحناچی درباره راه‌اندازی خط ۷ تا میدان صنعت تا پایان سال و خط ۶ در فروردین ماه با حضور رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت خط ۶ آماده بهره‌برداری است اما به دلیل حضور روحانی در مراسم افتتاحیه، افتتاح رسمی آن در فروردین ماه انجام می‌شود اما قطارها از پیش از سال در این خط تردد خواهند کرد.

هاشمی ادامه داد: گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه شهردار و برخی از انتصابات نیز در این جلسه مطرح شد و حناچی درباره انتصابات در برج میلاد و سازمان ورزش و فعالیت‌هایی که قرار است انجام شود توضیحاتی را ارائه کرد. پس از خروج شهردار از جلسه، اعضای شورا درباره برج باغ‌ها و بازتابی که این موضوع در رسانه‌ها داشت بحث کردند و تلاش شد که درباره این اقدام روشنگری‌های لازم انجام شود.

وی درباره اینکه آیا سخنگوی شورا در این جلسه استعفا داده است، گفت: چنین چیزی مطرح نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار