معاون اداری و مالی شهرداری تبریز خبر داد: افزایش حقوق رانندگان استیجاری تا 25 درصد در سال 98

تبریز ( پانا) - معاون اداری و مالی شهرداری تبریز گفت: بیشترین حجم افزایش حقوق و دستمزد در سال آینده برای رانندگان استیجاری با ٢۵ درصد افزایش تعیین شده است.

کد مطلب: ۹۰۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون اداری و مالی شهرداری تبریز خبر داد: افزایش حقوق رانندگان استیجاری تا 25 درصد در سال 98

عضور کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز در جلسه شورای شهر بیان کرد: رانندگان استیجاری به همراه خودرو بدون بیمه ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از شهرداری تقاضا دارم یا قرارداد تمام رانندگان استیجاری را لغو‌کنند یا حقوق این رانندگان معقول شود.
فریدون بابایی اقدم ادامه داد: کارگران شهرداری برای هر ساعت اضافه کار ۸ هزار تومان دریافت می کنند ولی رانندگان استیجاری برای هر ساعت اضافه کاری ۵ هزار تومان دریافت می کنند که با وضعیت اقتصادی موجود و تورم و افزایش قیمت قطعات خودرو اصلا صرفی برای رانندگان ندارد.

مسعودی ریحان عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: رانندگان استیجاری تمام دریافتی خود را برای هزینه ماشین صرف می کنند و تقریبا هیچ پولی برای خودشان باقی نمی ماند.

سونیا اندیش عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز بیان کرد: برای رانندگان استیجاری استهلاک خودرو نیز حتما لحاظ شود و پیشنهاد می شود حداقل ۷۰ درصد حقوق رانندگان استیجاری افزایش یابد.

مظفر سلیمانی، معاون اداری و مالی شهرداری تبریز در جلسه شورای شهر گفت: بیشترین حجم افزایش حقوق و دستمزد در سال آینده برای رانندگان استیجاری با ٢۵ درصد افزایش تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار