طرح پاسخ اضطراری تهران به شرایط تهدید و بحران تهیه می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه طرح پاسخ اضطراری به شرایط تهدید و بحران خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح پاسخ اضطراری تهران به شرایط تهدید و بحران تهیه می‌شود

احمد صادقی، با اعلام این خبر به پانا گفت: کمیته پدافند غیرعاملبا ابلاغ سازمان پدافند غیر عامل کشور و به منظور پیگیری و اجرایی ساختن الزامات پدافند غیر عامل به کلیه شهرداری های کشور تشکیل شده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این‌که کمیته پدافند غیرعامل در مجموعه شهرداری تهران به ریاست معاون امور مناطق شهرداری تهران و عضویت معاونین شهردار و برخی دیگر از روسای دستگاه های اجرایی تشکیل می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اوضاع خاص کلانشهر تهران و آسیب‌پذیری آن در برابر حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی تشکیل این کمیته الزامی بود.
وی با اعلام این که دبیرخانه کمیته در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، تصریح کرد: با توجه به سابقه 14 ساله این سازمان در حوزه مدیریت بحران و اقداماتی که در این حوزه انجام داده است؛ از این‌رو امور مربوط به پدافند غیرعامل را به شکل کارشناسی، دقیق و پرهیز از موازی کاری در دو حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اجرایی خواهد کرد.
صادقی افزود: در نخستین نشست کمیته، مباحثی از قبیل بررسی دستورالعمل کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران ، طرح جامع پدافند غیرعامل شهر تهران و تهیه طرح پاسخ اضطراری به شرایط تهدید و بحران مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار