مجید فراهانی : شماره‌گذاری معابر و خیابان‌ها در تهران الزامی است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به معضل پیدا کردن آدرس در پایتخت، به لزوم شماره‌گذاری معابر و خیابان‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مجید فراهانی : شماره‌گذاری معابر و خیابان‌ها در تهران  الزامی است

مجید فراهانی در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیدا کردن آدرس در پایتخت، حل این معضل را از خدمات مهم شورای پنجم دانست و گفت: همان‌گونه که در جلسات عنوان شده است بنا بود طرحی آماده شود تا معضل نام‌گذاری در تهران حل شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز پیدا کردن آدرس برای شهروندان تهرانی مسأله‌ساز است چه برسد برای کسانی که برای اولین بار به تهران می‌آیند. در همه دنیا بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها به صورت شماره، نام‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: افراد از طریق شماره می‌توانند به راحتی آدرس خود را پیدا کنند و موقعیت خود را در نظر داشته باشند تا بدانند با نقطه مورد نظر چقدر فاصله دارند و به راحتی به مقصد برسند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضع مشهد درباره نام‌گذاری خیابان‌ها بیان کرد: در شهر مشهد، هر خیابانی شماره‌ای دارد و ذیل آن شماره نیز نام شهدا آورده شده است.

فراهانی اظهار کرد: طرح مشابهی نیاز است تهیه شود و چنان چه شورای پنجم معضل تاریخی پیدا کردن آدرس در پایتخت را حل کند، فعالیت ارزنده‌ای انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار