در گفت‌وگو با پانا

عضو شورای شهر تهران: املاک بدون سند شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شود

شهرداری باید اجاره املاکش را اخذ کند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خبر داد املاک بدون سند شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شودو تاکید کرد در سال 98، دیگر زمین‌ بدون سند در شهرداری وجود نخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۰۰۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر تهران: املاک بدون سند شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شود

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با پانا درباره تعیین تکلیف برخی از املاک بدون سند شهرداری تهران از جمله سینما آزادی اظهار کرد: یکی از مواردی که در برنامه سوم شهرداری تهران به آن اشاره شده است ممیزی املاک شهرداری تهران است. املاکی وجود دارد که منافع متعددی دارد اما تا حالا روی آن غفلت شده است. وقتی این املاک ممیزی شود علاوه بر اینکه اسناد آن مشخص می‌شود، راه را هم برای تخلف می‌بندد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: در زمینه تعیین تکلیف املاک شهرداری تهران، اخیرا نشستی با حضور رئیس شورا و برخی اعضای شورای شهر داشتیم و به طور مفصل درباره آن بحث کردیم تا تمام دارایی‌های شهرداری تهران اعم از ملک و ساختمان‌هایی که در اختیار شهرداری و در اختیار دیگران است، تعیین تکلیف شود و استفاده از آن طبق ضوابط و قانون باشد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری باید اجاره املاکش که در اختیار دیگران است را اخذ کند مگر اینکه در موارد خاص طبق بند 6 ماده 55 باشد که البته آن هم محدود است. بنابراین زمین بدون سند و بدون چارچوب و نظارت نخواهیم داشت.

میرلوحی اضافه کرد: آقای حناچی نیز نامه‌ای به تذکر من درباره املاک بدون سند داد و همچنان دنبال روشن شدن و شفافیت‌های بعدی در این زمینه هستم. البته در بودجه سال 98 شهرداری تهران نیز به خوبی پیش‌بنیی کردیم و ردیف 100 میلیاردی از درآمد اجاره‌ها را برای اولین بار پیش‌بینی کردیم که گامی برای توسعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار