ظرفیت اقامت مسافران نوروزی در تکاب 2 برابر شد

ارومیه(پانا)- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب گفت: ظرفیت اقامت و اسکان مسافران نوروزی با رشد بیش از 100 درصدی نسبت به سال گذشته به 350 نفر رسید.

کد مطلب: ۹۰۰۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت اقامت مسافران نوروزی در تکاب 2 برابر شد

امیرمطلوبی افزود: در ایام عید نوروز 2 باب هتل، 6 واحد اقامتگاه بوم گردی، 2 مدرسه شبانه روزی و یک مهمانپذیر در تکاب برای اقامت مسافران و گردشگران آماده شده است.


وی با اشاره به اضافه شدن ظرفیت اقامتگاه های بوم گردی به ستاد اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان در روستاهای نصرت آباد و بابانظر در نزدیکی مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان واقع شده است.


وی اظهار داشت: امسال یک باب هتل 2 ستاره در شهر تکاب و یک واحد اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت اسکان 80 نفر در روستای هدف گردشگری نصرت آباد در 2 کیلومتری مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان تکاب به بهره برداری رسید.


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب ادامه داد: سطح امکانات گردشگری و ظرفیت اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان طی سال جاری ارتقا یافته و این اماکن از هم اینک آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.


مطلوبی گفت: سایر امکانات گرشگری از جمله خدمات تفریحی و رفاهی در مجموعه آب گرم احمد آباد و مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و سایر محوطه های باستانی نیز برای استفاده مسافران نوروزی فراهم شده است.


وی بیان کرد: در تعطیلات عید نوروز سال 1397 بیش از 50 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار