کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با موضوع سواد رسانه ای برگزار شد

سمیرم (پانا) - به منظور گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس, کارگاه آموزش و توانمندسازی کارکنان با حضور مدیران دوره ابتدایی و متوسطه دوم، مراقبین سلامت،معاونین و مربیان پرورشی،مشاوران مدارس،دبیران درس تفکر و سواد رسانه ای ودبیران تربیت بدنی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با موضوع سواد رسانه ای برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم این همایش را فرصتی کم نظیر دانست و گفت :با توجه به این که تاثیرگذاری رسانه در افکار و اذهان افراد بسیار بالا بوده و در واقع می‌توان گفت که رسانه‌ها در تغییر اندیشه و رفتار افراد تاثیرگذار هستند، بنابراین محتوا و نحوه استفاده از آنها بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا غذای فکری انسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

قاسمی ادامه داد: امروز ریشه برخی از آسیب هایی که در جامعه رخ می دهد را می توان در فضای شبکه های اجتماعی مشاهده و تنها از طریق سواد رسانه ای می توان با این گونه آسیب ها مقابله کرد.

مهرانی کارشناس ارشد سواد رسانه ای و مدرس این کارگاه به برخی از آسیب های فضای مجازی با تاکید بر بازی های رایج و نحوه کنترل و دسترسی والدین پرداخت و مزایا و معایب بازی های کامپیوتری و منابع اطلاعاتی موجود در فضای مجازی را بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار