خواننده پرطرفدار کنسرت ۲۰ هزار تومانی برگزار می‌کند

تهران (پانا) - محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی از ارائه طرح اجرای پروژه «هنر برای همه» به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف به صحنه رفتن کنسرت‌ها و آثار نمایشی ارزان قیمت در شهر تهران خبر دارد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
خواننده پرطرفدار کنسرت ۲۰ هزار تومانی برگزار می‌کند

به گزارش ایران آرت، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی درباره طراح اجرای پروژه «هنر برای همه» گفت: اجرای این طرح از آن جایی به ذهنم رسید که طی سال‌های اخیر همیشه شاهد این موضوع بوده‌ام که بخش زیادی از جامعه و مردم علاقه زیادی به دیدن کنسرت دارند اما متأسفانه فقدان توان مالی اغلب مردم آن هم در شرایط اقتصادی فعلی اجازه نمی‌دهد که آنها شرایطی برای تماشای کنسرت‌های با کیفیت داشته باشند. شما حساب کنید اگر یک خانوار ۵ نفره بخواهند کنسرت ببینند. سرپرست خانوار مجبور است که دستمزد ماهانه خود را به طور کامل برای خرید بلیت کنسرت صرف کند که این واقعاً برای یک سرپرست خانوار عملی و عقلانی نیست به همین جهت ما فکر کردیم چه کاری می‌توان در این زمینه انجام داد.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر طرحی به ذهنم رسیده بود که بتوانم در قالب حوزه‌های تئاتر و موسیقی آن را به مرحله اجرا برسانم، این بود که ایده اجرایی "هنر برای همه" را طراحی و آن را با مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میان گذاشتم. در این حوزه هم جلساتی برگزار شد و این موضوعات مطرح شد که بتوانیم در قالب این طرح جامع از موقعیت مکانی و امکانات تالارهای خوب به ویژه در جنوب تهران که بلااستفاده یا کم استفاده هستند، بهره‌های بیشتری برده و در آنجا فضایی را فراهم کنیم که با مشارکت هنرمندان و اسپانسرها کنسرت‌هایی با بلیت ارزان قیمت را برگزار کنیم که خانواده‌ها بتوانند از اجراهای زنده نیز استفاده کنند. آنچه برای بلیت این کنسرت‌ها در طرح "هنر برای همه" قیمت گذاری شده رقمی بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و در صورت مشارکت اسپانسر پایین‌تر است که امیدوارم بتوانیم در این حوزه به نتیجه برسیم.

معتمدی افزود: خوشبختانه این طرح مورد پذیرش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گرفته و اگر مشکل خاصی در این حوزه وجود نداشته باشد ما قصد داریم فروردین ماه سال ۹۸ استارت اجرای این طرح را در پردیس تئاتر تهران واقع در منطقه خاوران بزنیم. البته این موضوع فعلاً جنبه آزمایشی دارد تا بتوانیم خطای کارها را پیدا کنیم و بعد به شکلی منسجم هم در حوزه سینما و هم در حوزه تئاتر کارهایی را به صورت مستمر انجام دهیم. در این راه فارغ از حمایت‌هایی که از سوی مدیران داریم این هنرمندان فعال موسیقی و تئاتر هستند که می‌تواند در این راه همراه ارزشمندی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار