برگزاری نشست کارگروه مانور پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در ناحیه 2 اهواز

اهواز (پانا) - در آستانه ورود به سال نو نشست کارگروه مانور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه مانور پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در ناحیه 2 اهواز

سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در حاشیه این نشست گفت : معمولا کودکان و جوانان در شب چهارشنبه سوری به نیت شادی کردن وارد صحنه می شوند اما به تدریج به سمت ابراز خشونت حرکت می کنند و به خود و دیگران یا به اموال عمومی آسیب می زنند. یکی از دلایل این مسئله آن است که آن ها شیوه های صحیح ابراز هیجان را نیاموخته اند و بلد نیستند که چطور باید شادیشان را ابراز کنند . بنابراین ما به عنوان متولیان تربیت ، وظیفه داریم دانش آموزان را با شیوه های سالم ابراز شادی آشنا ، و عواقب بروز رفتارهای پرخطر را برای آن ها بازگو کنیم.

علی بنیادی رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست ضمن ارائه توضیحاتی مقدماتی در خصوص اجرای مانور چهارشنبه آخر سال و بوجود آمدن مشکلاتی برای خانواده ها اظهار داشت : هماهنگی هایی در این خصوص به عمل آمده است تا کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی در مدارس حضور پیدا کنند.

سرهنگ پاپی زاده معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گزارشی از تلفات چهارشنبه آخر سال در سال گذشته بیان نمود و خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی آمادگی کامل در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان را دارد و اقدام به چاپ تراکت و بروشور در این زمینه جهت اطلاع رسانی آنان نموده است.

بختیاری کارشناس مرکز فوریت های پزشکی نیز از تلاش های این مرکز جهت آموزش و پیشگیری دانش آموزان و تهیه بروشور و پوستر در این رابطه خبر داد.

مانور استانی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال سه شنبه 21/12/97 در دبیرستان پسرانه 22 بهمن با هدف آشنایی دانش آموزان از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری ، با همکاری نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، هلال احمر ، مرکز فوریت های پزشکی و آتش نشانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار