نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

انقلاب مدرسه‌سازی در استان بوشهر تکمیل شود

عسلویه،بوشهر(پانا)_ نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه پژوهش‌سراها شدند و گفت: انقلاب مدرسه‌سازی در استان بوشهر تکمیل شود.

کد مطلب: ۹۰۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب مدرسه‌سازی در استان بوشهر تکمیل شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سکینه الماسی در نشست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: امروز اتفاق خاصی در جنوب استان شاهد بودیم که ۲۵پروژه با ۱۱۸میلیارد تومان آغاز شده است و انقلاب عظیمی در این زمینه ایجاد شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۰پروژه از اعتبارات طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز بوده و ۱۰پروژه هم اکنون کلنگ‌زنی شده است و روی هم رفته ۴۵پروژه مدرسه و سالن را از اعتبارات نفت و پتروشیمی و مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی اجرا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این میزان هزینه در حوزه آموزش و پرورش بیانگر اهمیتی است که برای مردم این منطقه قائل شده‌اند و نشانگر کمبودهای بسیار زیادی است که در این حوزه وجود داشته است.

وی برنامه‌ریزی توسعه‌ای در آموزش و پرورش جنوب استان بوشهر را مطلوب دانست و افزود: اکنون باید سوءمدیریت‌ها و کمبودهای گذشته را جبران کنیم و با توجه به رشد قارچ‌گونه جمعیت در جنوب استان بوشهر باید در زمینه آموزش و پرورش و پژوهش سرمایه‌گذاری کنیم نیازمند یک نگاه عملگرایانه در این حوزه هستیم.

الماسی خواستار توسعه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در جنوب استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: نیاز به این پژوهش‌سراها داریم و کشور پر از افراد باسواد است ولی باید افرادی تربیت شوند که بتوانند تغییر ایجاد کنند.

وی گفت: منطقه ما یک منطقه مرزی است که از نظر استراتژیک دارای حساسیت بالایی است ولی کارکنان آموزش و پرورش حق نوار مرزی را نمی‌گیرند و کمبود نیروی انسانی در این منطقه به خاطر همین مسئله است.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جنوب استان بوشهر در مسیر توسعه قرار گرفته است و نیاز به حمایت دارد و انتظار ما هم حمایت همه‌گانه است.

وی به منابع طبیعی و فرهنگ بالای جنوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: جنوب استان بوشهر می‌تواند قطب اردوگاهی شود و انتظار داریم اقدامات لازم برای توسعه مراکز رفاهی اقدام شود.

الماسی خواستار اختصاص سهمیه ویژه‌ای در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای اهالی جنوب استان شد و تصریح کرد: امیدواریم با این اقدامات شاهد رفع مشکلات نیروی انسانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار