استاندار بوشهر در نشست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر:

لزوم اصلاح تقویم آموزشی/ تعطیلات زمستانه ایجاد شود

عسلویه،بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر خواستار اصلاح تقویم آموزشی شد و گفت: تعطیلات زمستانه نقش مهمی در توسعه و تقویت گردشگری خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۰۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اصلاح تقویم آموزشی/ تعطیلات زمستانه ایجاد شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه آموزش و پرورش در استان بوشهر تلاش‌های گسترده صورت گرفته و همه پای کار هستند.

وی خواستار رفع مشکلات آموزش و پرورش در استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت نفت نیز همکاری گسترده‌ای در توسعه زیرساخت‌های آموزشی در جنوب استان بوشهر داشته‌اند و امروز ۱۱۸میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز ما میزبان صنعت عظیم پارس جنوبی هستیم و انتظار مردم استان بوشهر هم همین است که صنعت در عرصه‌های مختلف همت کند و برای توسعه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در زمینه توسعه استان بوشهر نگاه ما به ذخایر زیرزمین نیست و نگاه ما به نیروی انسانی و جای پرورش این نیرو در آموزش و پرورش است که می‌تواند آینده کشور را رقم بزند. انجام اقدامات عالمانه در آموزش و پرورش تضمین‌کننده توسعه و پیشرفت در آینده خواهد بود.

گراوند افزود: تعطیلات زمستانی نقش مهمی در توسعه گردشگری و بهبود فعالیت آموزش و پرورش دارد و آموزش و پرورش می‌تواند پرچم‌دار این تعطیلات زمستانه باشد. اکنون تعطیلات فقط در یک نوبت یعنی سه ماهه تابستان است و انتظار داریم تعطیلات در چند نوبت انجام شود.

وی افزود: سنت‌شکنی هزینه دارد ولی انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش این کار را به عنوان یک سنت ماندگار با اصلاح تقویم آموزشی انجام دهند و سپس آموزش عالی هم این تغییر را انجام دهد.

استاندار بوشهر از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار