در سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه صورت گرفت؛

بازدید از کلاس های تقویت بنیه علمی در روستای اَخند

عسلویه،بوشهر(پانا)_وزیر آموزش و پرورش از کلاس های تقویت بنیه علمی در روستای اَخند شهرستان عسلویه بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از کلاس های  تقویت بنیه علمی در روستای اَخند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید محمد بطحایی در ادامه سفر خود به شهرستان عسلویه از کلاس های تقویت بنیه علمی دبیرستان حضرت مریم( س) در روستای اَخند بازدید کرد .

وزیر آموزش و پرورش با حضور در کلاس های دبیرستان از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح قرار گرفت و ضمن صحبت با دانش آموزان از آنان خواست تا مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه و مشکلات خود را بیان کنند.

در ادامه دانش آموزان تدوام کلاس های تقویت بنیه علمی ، افزایش سهمیه شهرستان وتجهیز آزمایشگاه ها را خواستند و گفتند:خرداد ماه سال٩٨اولین سالی است که پایه دوازدهم نظام جدید امتحان نهایی دارد و چون سطح آموزشی در این شهرستان بسیار پایین تر از شهرهای دیگر است درخواست می کنیم امتحانات آسان تر برگزار شود.

بطحایی در پاسخ به نگرانی های دانش آموزان در رابطه با کنکور ، گفت : اعمال معدل در کنکور بسیار به نفع دانش آموزان است که در کنکور سال آینده اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است دانش آموزان دختر و پسر در رشته های علوم تجربی و ریاضی با شرط معدل ١۵به بالا در این کلاس ها حضور دارند.

طرح تقویت بنیه علمی طرحی نوپا است که در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با همکاری دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها به تصویب رسیده و سال سوم اجرایی شدن آن در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم است که هفته ای دو روز دانش آموزان در کلاس ها شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار