جلسه هماهنگی همسان سازی پوشاک مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی ٩٩-٩٨ برگزار شد

ارومیه(پانا)- جلسه هماهنگی همسان سازی پوشاک مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی ٩٩-٩٨ با حضور اعضای کمیته همسان سازی در سالن جلسات سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی همسان سازی پوشاک مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی ٩٩-٩٨ برگزار شد


حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی استان در این جلسه اظهار داشت: در اجرای طرح همسان‌سازی لباس مدارس نباید سلیقه‌ های شخصی در نظر گرفته شود، بلکه بایستی نسبت به حمایت از تولیدات داخلی اقدام گردد و رفاه حال دانش آموزان و خانواده ها مد نظر قرار داده شود.

وی ادامه داد: همسان سازی پوشاک مدارس، اشتغال زایی ، حمایت از تولیدات داخلی و عرضه پوشاک مدارس با کیفیت و قیمت مناسب از اهداف اجرای طرح همسان سازی پوشش مدارس است.


عباس زاده افزود: سال تحصیلی جارى على رغم شرایط اقتصادى بد موجود در جامعه افزایش قیمت ها در موضوع پوشاک مدارس را نداشتیم و بار مالی زیادی بر دوش خانواده ها گذاشته نشد که این موضوع از برکات فعالیت کمیته همسان سازی پوشاک مدارس به حساب می آید.
وی در رابطه با فعالیت امسال کمیته ساماندهی پوشاک مدارس گفت: امسال بیش از ٢٠٠ هزار دانش آموز در موضوع همسان سازی پوشاک مدارس ساماندهی شده اند .
وی ادامه داد: تعداد محدودی از تولیدی های طرف قرارداد در موضوع پوشاک مدارس همکاری لازم با مدارس را نداشتند و امسال این موضوع مدنظر کمیته همسان سازی قرار خواهد گرفت.
عباس زاده گفت: مدیرکل محترم آموزش و پرورش حمایت های ویژه ای از این طرح داشته اند و ساماندهی صحیح و خوب پوشاک مدارس یکی از دغدغه های وی به حساب می آید همچنین معاونین محترم پرورشی و پشتیبانی نیز با ورود های خوب و بجا کمیته ساماندهی و سازمان دانش آموزی را در راهبری این طرح به خوبی راهنمایی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار