راه اندازی 68 پایگاه اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در استان فارس

شیراز (پانا) - دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی ۶۸ پایگاه اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی 68 پایگاه اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در استان فارس

محمدظاهر مزارعی ، با بیان اینکه در کل استان فارس 68 پایگاه اسکان نوروزی برای فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود ، گفت: در استان فارس یک هزار و 690 مدرسه با 15 هزار کلاس درس در قالب 7 پایگاه مستقر درشهر شیراز و 61 پایگاه در سایر شهرستان های استان ،آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس افزود: در شهر شیراز 600 مدرسه با 5 هزار کلاس درس آماده پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان هستند ودر سایر شهرستان های استان نیز بیش از یک هزار مدرسه و 10 هزار کلاس درس مهیا شده است.

او با بیان اینکه، در هر کدام از ادارات آموزش و پرورش نواحی چهارگانه شیراز یک پایگاه فعال وجود دارد، گفت: یک پایگاه ویژه همکاران تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران و خانواده‌های آنها، یک پایگاه ویژه آموزش و پرورش عشایر سیار و یک پایگاه مرکزی نیز در اداره کل آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس از فعالیت 3 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در ستاد نوروزی آموزش و پرورش فارس خبر داد و گفت: 2 هزار و سیصد نفر از این عوامل در ستاد اسکان نوروزی شهرستان های فارس مشغول ارائه خدمات به مسافرین نوروزی خواهند بود و 700 نیرو نیز در شهر شیراز .

وی افزود: برای جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی و سردرگمی مسافران در شهر شیراز و سطح استان، علاوه بر ایجاد امکان رزرو اینترنتی کلاس‌های درس،یک اپلیکیشن راهنما برای هدایت مسافرین به مقصد خود و اسکان در مدارس طراحی شده و چهار خودرو راهنمای گردشگری نیز در مبادری ورودی‌ شهر شیراز برای راهنمایی و هدایت مسافرین اندیشیده شده است.

مزارعی با اشاره به اینکه رزرو اینترنتی کلاس‌های درس از سوم اسفندماه آغاز شده و تا 24 اسفندماه ادامه دارد، گفت: تاکنون یک هزار کلاس درس به صورت غیرحضوری رزرو شده است و رزرو حضوری نیز از 28 اسفندماه آغاز می‌شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس در مورد قیمت کلاس‌های درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان نیز عنوان کرد: کلاس‌های سطح "الف" 29 هزار و 400 تومان و کلاس‌های سطح" ب " نیز 21 هزار و 600 تومان نرخ گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار