جلسه تجلیل از حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل برگزارشد

اردبیل (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از کارکنان حوزه پرورشی و فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تجلیل از حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل برگزارشد

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در این جلسه با تبریک هفته تربیت اسلامی وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر و سایر شهدای امورتربیتی از زحمات فعالین عرصه پرورشی و فرهنگی استان قدردانی کرد.

احمد ناصری با اشاره به ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: 3 ساحت " عبادی، اعتقادی و اخلاقی"، " سیاسی، اجتماعی" و " زیبا شناختی و هنری" بطور مستقیم با فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی ارتباط دارد.

او در ادامه به گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است، اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش استان اردبیل نیز چهارچوب عملیاتی خود در این خصوص را ترسیم کرده است که در سال 98 با اهتمام ویژه این برنامه ها پیگیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه یکی از فعالیت های پرورشی و فرهنگی انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس است افزود: با عمل به ساحت های سند تحول بنیادین مراتبی از حیات طیبه که در باورها و اموزه های دینی و توسعه فکر متجلی شده است، عملیاتی خواهد شد.

در پایان لوح تقدیر که از سوی معاون فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ارسال شده بود ، به پاس حمایت و پشتیبانی از فعالیت های پرورشی و فرهنگی استان به مدیرکل آموزش و پرورش استان اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار