مسابقات دو و میدانی متوسطه اول پسران اصفهان به خط پایان رسید

اصفهان (پانا) - مسئول انجمن دو و میدانی آموزشگاه های استان اصفهان از پایان مسابقات دو و میدانی متوسطه اول پسران استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دو و میدانی متوسطه اول پسران اصفهان به خط پایان رسید

ابراهیم رحیمی در مصاحبه با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری مسابقات رشته دو و میدانی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول استان اصفهان گفت : این مسابقات که با استقبال خوب شهرستان ها همراه بود در 15 ماده طبق جدول امتیاز بندی ISF سال 2018 به مدت دو روز در ورزشگاه انقلاب اصفهان برگزار شد .

سرپرست فنی این مسابقات با عنوان این مطلب که بیش از 96 دانش آموز پسر متوسطه اول از شهرستانها در این مسابقات به رقابت پرداختند ، افزود : در رده بندی تیمی ناحیه 3 قهرمان شد و کاشان و فولادشهر به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به شهرستان نجف آباد اهدا گردید.

ابراهیم رحیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان، هیات دو و میدانی استان ، مربیان، سرپرستان،داوران و عوامل اجرایی مسابقات گفت:امیدوارم با تلاش و پشتکار مربیان در مناطق و نواحی استان بتوانیم مثل سال های گذشته در مسابقات کشوری که در تابستان برگزار می شود موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار