امام جمعه شهرستان فیروزکوه: رویکرد گام دوم انقلاب اسلامی به سمت جوانان است.

فیروزکوه(پانا)_ حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: امروزه دهه پنجم انقلاب و گام دوم همزمان با یکدیگر آغاز شدند و به همین دلیل رویکرد ما باید جوانان باشد که مردم در هر دو گام حضور فعال داشته اند و دارند.

کد مطلب: ۸۹۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان فیروزکوه: رویکرد گام دوم انقلاب اسلامی به سمت جوانان است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه بیان داشت: کسانی در اوایل انقلاب اسلامی حضور داشتند خوب میدانند که چه قدر مردم به یکدیگر کمک میکردند، اما امروز که چهل سال از آن زمان میگذرد آنان مشاهده میکنند که چه قدر مردم سر یکدیگر را کلاه میگذارند و شما اگر به وضعیت بازار نگاه کنید متوجه میشوید که خودمان هستیم که خودمان را زیر سوال میبریم و خودمان خود تحریمی داریم.

حجت الاسلام امیری ارجمند افزود: این اقدامات ما به معنی دور بودن از دین و اخلاق و معنویات است و لذا ما باید به دنبال سبک زندگی اسلامی باشیم، خوشا به حال کسانی که زندگی اسلامی دارند و مکتب و راه و روششان دین و دین داری است و برای دیگران خود را فدا میکنند که این روش زندگی در جنگ هشت سال دفاع مقدس به خوبی دیده شد.

او با بیان اینکه نهضت و انقلاب ما نهضت و انقلابی حسینی است گفت: آنچه که مدیر ارشد ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) آن را دنبال میکند عمل و حرفی است که امامان بزرگوار ما آن را طی کردند زیرا نهضت و انقلاب ما نهضت و انقلابی حسینی است و انقلاب حسین یعنی همه اسلام زیرا اسلام را از بین بردند و امام حسین(ع) بودند که دوباره دین اسلام را تجدید فراخ کردند.

این مقام مسئول درخصوص هشدارهای مکرر رهبر انقلاب به مسئولین اذعان داشت: هشدارهای مکرر و آشکاری را آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) درباره برجام و ارتباط با اروپا( برجام 2) مطرح کردند که بسیاری از مردم میگویند که چرا رهبر عزیزمان شفاف سازی انجام نمیدهند؛ اما باید گفت که مقام معظم رهبری بار ها به صورت شفاف و آشکارا به مسئولین کشورمان هشدار دادند و مسئولین ما سخنشان را گوش میکردند اما متاسفانه به آن اعتنایی نمی کردند.

او درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در کشور مطرح است گفت: این بیانیه رویکردش به جوانان سرزمینمان است، که ما قریب به چهل میلیون جوان در کشور داریم که چهارده الی شانزده میلیون این جوانان دارای تحصیلات عالیه هستند و از انگیزه های بالا برخوردار هستند که مکرر این موضوع مطرح شد که کارگزاران ما بگذارند جوانان ما بر سر کار بیایند اما متاسفانه باز هم به این موضوع توجهی نشد.

امیری ارجمندخاطر نشان کرد: امروزه چهل سالگی دوم و گام دوم همزمان با یکدیگر آغاز شدند و به همین دلیل رویکرد ما باید رویکرد جوانان باشد که مردم در هر دو گام حضور فعال داشته اند و دارند، این مردم هستند که کشور را پیش میبرند و اگر مردم نبودند چه بسا مسئولین کار را به دیگران واگذار میکردند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار