رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان: تیم های برتر مسابقات ورزش دانش آموزی مدارس استان مشخص شد

سنندج(پانا)-رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و یادواره 5400 شهید استان با مشخص شدن قهرمانان رشته های مختلف ورزشی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۹۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کردستان: تیم های برتر مسابقات ورزش دانش آموزی مدارس استان مشخص شد

محمدطاهر فیضی، رئیس هیأت ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان، با اعلام این خبر گفت: سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی استان کردستان یادواره 5400 شهید استان در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش پسران و دختران در سنندج خاتمه یافت.

فیضی گفت: مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزی دوره متوسطه اول با شرکت 14 تیم در چهار گروه از 30 بهمن لغایت 2 اسفندماه 97 به صورت مجتمع و به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید. در پایان مسابقات تیم های ناحیه یک سنندج، ناحیه دو سنندج، مریوان و کامیاران به دور نیمه نهایی راه یافتند. در این مرحله مسابقات بصورت رفت و برگشت در شش هفته برگزار می گردد تا قهرمان مسابقات مشخص شود.

رئیس هیأت ورزش دانش آموزی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزی دوره متوسطه دوم نیز با شرکت 15 تیم در چهار گروه از 1 لغایت 3 اسفندماه 97 به صورت مجتمع و به میزبانی شهر دهگلان برگزار گردید. در پایان مسابقات تیم های ناحیه یک سنندج، ناحیه دو سنندج، مریوان و دهگلان به دور نیمه نهایی راه یافتند. در این مرحله مسابقات بصورت رفت و برگشت در شش هفته برگزار می گردد تا تکلیف قهرمان مسابقات مشخص شود.

فیضی در ادامه سخنان خود، نتایج مسابقات در دو بخش پسران و دختران را بدین صورت تشریح کرد: در مسابقات رشته والیبال دوره متوسطه اول پسران که با شرکت 13 تیم در چهار گروه از تاریخ 30 بهمن لغایت 3 اسفند 97 به میزبانی شهرستان مریوان برگزار گردید، شهرستان قروه به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان های مریوان و ناحیه یک سنندج نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

مسابقات والیبال متوسطه دوم پسران نیز با شرکت 11 تیم در سه گروه از 7 لغایت 10 اسفند ماه 97 به میزبانی شهر سقز برگزار و در پایان مسابقات تیم ناحیه یک سنندج مقام اول را کسب کرد و تیم های سقز و ناحیه دو سنندج به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات هندبال متوسطه اول پسران که با شرکت 5 تیم بصورت دوره ای از تاریخ 12/12/97 لغایت 15/12/97 به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید، تیم ناحیه دو سنندج جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم های سقز و ناحیه یک سنندج مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات هندبال متوسطه دوم پسران که با شرکت 5 تیم بصورت دوره ای از تاریخ 12 لغایت 15 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار شد؛ تیم سقز مقام اول را کسب نمود و تیم های مریوان مقام دوم و ناحیه یک سنندج مقام سوم را به دست آوردند.

در مسابقات فوتسال متوسطه اول دختران که با شرکت 9 تیم در سه گروه از تاریخ 3 لغایت 6 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار شد؛ در نهایت تیم کامیاران بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مریوان و دیواندره مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات والیبال متوسطه اول دختران که با شرکت 12 تیم در چهار گروه از تاریخ 3 لغایت 6 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید، تیم مریوان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم های قروه و سقز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات فوتسال متوسطه دوم دختران با شرکت 10 تیم در سه گروه از تاریخ 6 لغایت 9 اسفند 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید و در پایان مسابقات تیم قروه مقام اول را کسب نمود و تیم های بانه و کامیاران مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات والیبال متوسطه دوم دختران با شرکت 8 تیم در دو گروه از تاریخ 6 لغایت 9 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار شد؛ در پایان مسابقات تیم ناحیه یک سنندج مقام اول را کسب نمود و تیم های سقز و بانه مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات هندبال متوسطه اول دختران که با شرکت 7 تیم در دو گروه از تاریخ 9 لغایت 12 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید؛ تیم ناحیه یک سنندج بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مریوان و سقز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات هندبال متوسطه دوم دختران که با شرکت 7 تیم در دو گروه از تاریخ 9 لغایت 12 اسفندماه 97 به میزبانی شهر سنندج برگزار گردید، تیم ناحیه دو سنندج مقام اول را کسب نمود و تیم های ناحیه یک سنندج و بیجار مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار