معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی: آینده جامعه ما نیازمند مهارت و توانمندی است

خلیل آباد (پانا) – معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدید از بازارچه دانش آموزی آموزشگاه رضوان خلیل آباد بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان تأکید کرد

کد مطلب: ۸۹۹۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی: آینده جامعه ما نیازمند مهارت و توانمندی است

رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی به منظور بازدید از بازارچه دانش آموزی آموزشگاه رضوان و شرکت در مراسم تجلیل از نخبگان علمی مقطع متوسطه اول در شهرستان خلیل حضور یافت.

وی در جریان بازدید از بازارچه دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: آینده هر چه بهتر جامعه ما نیازمند مهارت و توانمندی است چرا که مهارت از جمله عناصر مهم پیشرفت یک جامعه محسوب می شود و دانش آموزان نباید فکر خود را محدود به کتب درسی کنند.

صابری تولایی گفت: اکنون با تدوین و اجرای برنامه هایی همچون جشنواره نوجوان خوارزمی سعی بر این داریم که زمینه تقویت مهارت دانش آموزان را فراهم آورده و با تأکید بر این مهم حیطه فکری دانش آموزان را افزایش دهیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در ارتباط با برگزاری بازارچه های دانش آموزی عنوان کرد: این دسته از فعالیت ها علاوه بر تقویت خلاقیت و نوآوری، بر تلاش دانش آموزان می افزاید و به دنبال آن با رشد اعتماد به نفس و تقویت قوه خلاقیت زمینه اشتغال زایی دانش آموزان را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار