معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قم: اشتغال بیش از 550 معلم تربیت بدنی در مدارس استان

قم (پانا) - معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اشتغال بیش از 550 دبیر تربیت بدنی در سطح مدارس استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قم: اشتغال بیش از 550 معلم تربیت بدنی در مدارس استان

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور در اداره کل آموزش و پرورش با حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل و مجتبی رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

رمضان بیگی با تبریک مجدد انتخاب منعم به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در همه پایه ها، تغییرها موجب بهره گیری از توانمندی وفق با تغییرات است و با توجه به پیشینه بسیار درخشان آقای منعم امیدواریم شاهد اتفاقهای رو به رشد برای مجموعه ورزش استان باشیم.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ضمن تشکر از خدمات مدیران کل ورزش استان وجود بیش از 1500 واحد آموزشی با 16500 معلم شاغل و 7500 بازنشسته را از ظرفیت های عظیم و بالقوه استان دانست و تصریح کرد: بیش از 550 تن از مجموعه آموزش و پرورش استان در زمینه تربیت بدنی به عنوان دبیران تربیت بدنی مشغول به کار هستند که از این مجموعه 350 نفر به مدارک تحصیلی کارشناسی و ما بقی کارشناسی ارشد و دکتری هستند که این مطلب به غنای مجموعه ورزش استان در حوزه آموزش و پرورش افزوده است.

وی خاطر نشان کرد در حوزه تخصصی ورزش 2 هنرستان تربیت بدنی برای پسران و دختران با بالاترین میزان قبولی در کنکور و مدارج عالی علمی در قم وجود دارد که بسیار شرایط خوبی دارند.

رمضان بیگی افزود: بیش از 100 فضای سرپوشیده، و سرانه 35 سانتیمتری ورزشی برای هر دانش آموز در سطح استان قم به انضمام 3 استخر فعال ویژه دانش آموزان، 7 زمین چمن شرایط فیزیکی و زیرساختی خوبر را در سطح استان قم به وجود آورده که از اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم با ظرفیت سازی بیشتر و پرهیز از موازی کاری بتوانیم همه امکانات را در خدمت ورزش استان قرار دهیم.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قم یاد آور شد: بیش از 32 انجمن ورزشی فعال در سطح این اداره کل وجود دارد که در زمینه مکمل درس تربیت بدنی فعالیت می کنند.

وی گفت: 112 هزار دانش آموز در قم در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت کردند که از بین دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه برترین ها مسابقات به ناحیه، استان و کشور و سپس مسابقات بین المللی اعزام می شوند.

منعم نیز با تقدیر از زحمات اداره کل آموزش و پرورش حضور از آمادگی این اداره کل برای تعامل هر چه بیشتر و سازنده تر جهت بهره وری از امکانات موجود سخن گفت و بیان کرد: هر زمان حرکت ورزش از حوزه دانش آموزی برخاسته در عرصه ملی و بین المللی نیز توفیقات بسیار خوبی به دست آورده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان نیز خواستار استفاده از ظرفیت ها و فضاهای ورزشی به صورت مشترک با آموزش و پرورش شد و گفت داشتن 550 مربی و دبیر ورزش در سطح مدارس بهترین فرصت برای علمی کردن ورزش در سطح استان است که ما نیز خواهان استفاده از این ظرفیت هستیم.

وی جایگاه ورزش استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت بیش از 1400 قهرمان کشور از استان قم در زمینه های مختلف ورزشی و بین المللی مطرح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار